Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
28 komentara

Malo ljetno osvježenje Škode Fabije: Promjene male, ali bitne

Fabia je jedan od najjeftinijih gradskih auta na hrvatskom tržištu, a nakon redizajna ulazi i u klub najpoželjnijih. Promjene su male, ali bitne

Foto: Škoda

Od 1999., kad se pojavila na tržištu, Fabia je prodana u čak četiri milijuna primjeraka. Ovo je drugi najprodavaniji Škodin model u Hrvatskoj.

Prošle su četiri godine od debija aktualne, treće generacije ovog automobila te je bilo krajnje vrijeme za redizajn. Tim više što su konkurenti iz koncerna, Polo i Ibiza, u međuvremenu dobili nove napredne inačice.

Izgledom se nova Fabia ne razlikuje previše od modela prije redizajna. Prednja maska je osjetno povećana, promijenjeni su odbojnici, prednja i stražnja svjetla te drugi sitniji detalji. U unutrašnjosti su promijenjeni materijali i ploča s instrumentima.

Foto: Škoda

U vožnji se Fabia ponaša vrlo dobro. Udobna je, ali se i zna nositi s oštrijom vožnjom. U ponudi su samo benzinski motori, svi od reda s tri cilindra i jednom litrom obujma. Osnovni motori nemaju turbo te razvijaju 60 i 75 KS, a mnogo potentniji i ugodniji za vožnju su turbomotori s 95 i 110 KS. Najsnažniji motor ima mjenjač sa šest brzina, kupci ostalih varijanti morat će se zadovoljiti s pet. U ponudi je i DSG automatski mjenjač, ali samo u kombinaciji s najsnažnijim motorom.

Obnovljena Fabia donosi i tri nove tehnologije pomoći u vožnji - nadzor mrtvog kuta, otkrivanje vozila koja dolaze bočno prilikom kretanja unazad i automatsko upravljanje dugim svjetlima.

Obnovljena Fabia u hrvatske salone dolazi ovih dana. Za sada se ne nudi najslabiji benzinski motor, a u ponudi su tri razine opreme specijalno prilagođene našem tržištu - Simply, Edition i Monte Carlo. Osnovni model s klimom stoji 83.971 kunu.

Oprema Monte Carlo

Foto: Škoda

Top verzija Monte Carlo serijski ima panoramski stakleni krov. Tu su i naplatci od 16”, LED stražnja svjetla, Škoda Surround audio sustav posebni upravljač i nekoliko sportskih detalja. Ova razina opreme zove se tako zbog pobjede Škode na prvom reliju Monte Carlo.

Karavan s puno mjesta

Foto: Škoda

I dalje je u ponudi Combi verzija s velikim prtljažnikom zapremnine 530 litara. Ovo je jedan od rijetkih karavanskih modela gradske klase. U Hrvatskoj stoji oko 4000 kuna više od klasične Fabije.

Šarolika unutrašnjost

Foto: Škoda

Unutrašnjost Fabije može biti šarena, ali i konzervativna. Središnje smješten zaslon od 6,5” serijski je već od osnovnog modela. Novost je i napredna verzija infotainmenta Swing Plus.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message