Obavijesti

Tech

Marketing mreža i IPSOS pokrenuli projekt Agency Report

Marketing mreža i IPSOS pokrenuli projekt Agency Report

Portal Marketing mreža, u suradnji s agencijom za istraživanje javnog mnijenja Ipsos Strategic Marketing, pokrenuo je studiju u vezi s poslovanjem agencija pod nazivom Agency Report.

VIDEO

U analizu će biti uključene sve agencije koje posluju u Srbiji u području tržišnih komunikacija, raspoređene u sedam grupa. Cilj istraživanja je analiza tržišta za 2017. godinu, odnosno stjecanje uvida u stanje na tržištu, sakupljanje transparentnih podataka i rangiranje agencija po različitim kriterijima. 

Agency Report je prvi projekt ovog tipa u Srbiji, koji na ovaj način tretira tržište marketinških agencija i sveobuhvatno ga prikazuje. To je jedinstvena istraživačko-izvještajna platforma koja ima višestruku namjenu i dalekosežne utjecaje na marketinšku industriju.  Agency Report je zamišljen kao jedinstveni registar agencija s činjenicama o njihovom radu, uspjesima i poslovanju. To će biti javna platforma, online dostupna, koja omogućuje interaktivnu analitiku. Platforma će sadržavati različite prikaze podataka, a omogućit će i kombinirane prikaze različitih indikatora prikupljenih tijekom istraživanja.

"Objavljivanje poslovnih rezultata agencija praksa je na svim razvijenim tržištima svijeta. Svi smo svjesni činjenice da je samo trasparentno ujedno i snažno tržište, koje stvara zdravu konkurenciju i ide korak naprijed. S druge strane, ako ne znamo gdje smo, sasvim sigurno ne znamo ni u kojem pravcu želimo ići. Zato hvala svim agencijama što će izdvojiti svoje vrijeme, sudjelovati u istraživanju i na taj način dati svoj doprinos struci i transparentnosti tržišta u Srbiji", rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO portala Marketing mreža.

"Iznad svega poštujemo transparentnost, a to je jedan od načina da zaštitimo pravila struke. Ovaj projekt, na vrlo konkretan način, pretvara ove vrijednosti u praksu. Agency Report, kao projekt, izuzetno je važan za nas, kao agencije koje posluju u području tržišnih komunikacija, ali, prije svega, za naše klijente. Kao industrija, s klijentima živimo, s njima kreiramo vrijednosti, i bez njih ne postojimo. Smatram da je vrijeme da klijentima damo jasan pregled naše industrije. Također, za nas je važno da imamo što vjerniju sliku nas samih, jer samo tako, možemo rasti I mijenjati se", rekla je Snežana Savić, Business Development Director agencije IPSOS Strategic Marketing. 

Istraživanje će u naredna dva mjeseca biti provedeno u dva vala. Prvi val predstavlja prikupljanje podataka od agencija, kroz dobrovoljnu online anketu, dok drugi val predstavlja prikupljanje i analizu javno dostupnih podataka o poslovanju, uključujući i podatke iz Agencije za privredne register Republike Srbije.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

VIDEO

Što će biti s TikTokom ako ih netko kupi u SAD-u i što to znači za njihove korisnike u Europi?
PRIJETI IM ZABRANA

Što će biti s TikTokom ako ih netko kupi u SAD-u i što to znači za njihove korisnike u Europi?

Plus+ Sa stručnjakom za kibernetičku sigurnost razgovarali smo o pozadini zabrane TikToka, tehnološkim posljedicama ako ih netko kupi i kako bi takav TikTok funkcionirao

Iznimno tanki Honor X8b košta kao trećina top modela danas, ali dolazi s nizom dobrih aduta
PRISTUPAČAN I SNAŽAN

Iznimno tanki Honor X8b košta kao trećina top modela danas, ali dolazi s nizom dobrih aduta

X8b dolazi u kućištu tankom samo 6,8 mm te je među najtanjim uređajima, a i prilično je lagan sa svojih 166 grama.
Suradnja u AI-ju Hrvatske i Slovenije može donijeti veću konkurentnost poduzeća
AI KONFERENCIJA

Suradnja u AI-ju Hrvatske i Slovenije može donijeti veću konkurentnost poduzeća

Konferenciju su organizirali Infobip, Slovensko-hrvatski poslovni klub SLO CRO i slovensko veleposlanstvo u Zagrebu, s ciljem razmjene znanja i iskustava u primjeni AI-ja u poduzećima kako bi s time uspješnije poslovali.