Novi C4 Grand Picasso nudi najviše prozora i prostora u klasi, lakši je, bolje leži na cesti, okretniji je, štedljiviji i ima veći prtljažnik. U prodaju kreće u studenome
Moderan i prostran: C4 Grand Picasso uskoro stiže u prodaju
Nakon “običnog” C4 Picassa Citroën je požurio izbaciti velikog brata - C4 Grand Picasso koji ima prostora za sedam putnika. Novi je model iste dužine kao prethodnik, no zahvaljujući novoj platformi ima 11 cm veći razmak između osovina čineći ga najvećim u klasi. Zbog toga ima vrlo prostranu unutrašnjost, a inženjeri su posebno poradili na povećanju komfora za putnike na stražnjim sjedalima straga. Tako se srednji red sjedala može pomicati naprijed-nazad čak 15 centimetara, a dodatno je olakšan ulaz na treći red sjedala. Uz to, po prostoru za koljena putnika u drugom i trećem redu, C4 Grand Picasso je rekorder klase. Osim što imaju više prostora, putnici u zadnjem redu sjedala sada imaju i zasebnu ventilaciju na krovu, i to s odvojenim komandama.
U modernom i luksuzno opremljenom interijeru s dva velika LCD zaslona upravlja se preko površina osjetljivih na dodir što nije najpraktičnije rješenje. Iako je niži i lakši, a zbog šireg traga kotača bolje leži na cesti, C4 Grand Picasso i dalje je ponajprije usmjeren umjerenoj vožnji i ne voli sportske izlete.
Takav je i 150 KS snažan 2.0-litreni BlueHDi turbodizelaš s kojim smo u okolici Münchena prolazili sa samo 6 l/100 km u prosjeku. Novost je i automatski mjenjač s dvije spojke i šest brzina. U domaće prodajne salone C4 Grand Picasso stiže u studenom. Nudit će se s četiri razine opreme, a osnovna cijena s benzinskim motorom od 120 KS će biti 150.000 kuna.
Vozili smo Citroën C4 Picasso: To je povratak ekstravaganciji