Već s osnovnim benzinskim motorom i srednjim paketom opreme i30 ima sve potrebno. Hyundai je trošio 6,7 litara na testu, a performanse bi mogle biti i bolje
Najbolja kupnja u klasi: i30 s osnovnim motorom na testu
Testirani i30 se doima kao izbor razuma. Glavni argument mu je vrlo atraktivna cijena od 97.990 kuna, no ima i brojne druge adute. Motor je iznimno uglađen i među najtišima i najmirnijima u klasi. Potrošnja na testu od 6,7 l/100 km je sasvim u redu. Performanse bi mogle biti i bolje, no i30 ionako ne tjera na agresivnu nego na opuštenu vožnju.
Pritom do izražaja dolazi i vrlo udoban ovjes te prostrana unutrašnjost. Veće zamjerke je ovom automobilu vrlo teško naći.
Jedino što smeta su loša preglednost prema straga te nedovoljno precizan upravljač, ako ste ljubitelj agresivnije vožnje. No s obzirom na cijenu, i30 je najbolja kupnja u klasi.
Hyundai i30 1.4 iLike
U opremi testiranog modela je sve što je potrebno - električni paket, klima-uređaj, LED dnevna svjetla, solidan audiouređaj, kožom presvučeni upravljač i ručica mjenjača... Jedina doplata su alu-naplatci. Kompletna oprema za vrlo fer cijenu.
TVORNIČKI PODACI
masa: 1260 kg
dimenzije: 430x178x147cm
obujam: 1396 ccm
snaga: 73 kW/100 KS
ubrzanje (0-100km/h): 13,2 s
najveća brzina: 182 km/h
potrošnja: 6,0 l /100 km
KONKURENCIJA: Kia pro_cee’d, Ford Focus, Toyota Auris, Seat Leon
CIJENA: 97.990 kn (testni model) 97.990 kn (bez doplata)