Honda Civic 1.6 dizelskim motorom poznatim vrijednostima dodaje i nevjerojatnu štedljivost. Automobil je tijekom testa u kombiniranoj vožnji trošio samo 4,4 litre
Najekonomičniji u klasi: Honda Civic s novim dizel motorom
Štedljivost prije svega je bez sumnje glavna karakteristika testirane Honde. Novi dizelski motor je vrlo mirnog rada, a na testu je u kombiniranoj vožnji trošio nevjerojatnih 4,4 l/100 km. Jednako impresivan podatak je 4,9 l/100 km u gradu.
Unatoč minimalnoj potrošnji zabave u vožnji ne nedostaje. Ubrzanja i maksimalna brzina su solidni, a precizni mjenjač, izravan upravljač i dobro podešen ovjes jednostavno oduševljavaju. U ovom autu tako često dobijete želju jednostavno se provozati, bez nekog konkretnog razloga. Civic ima i svoje praktične strane - obilje prostora, najbolju varijabilnost i najveći prtljažnik u klasi.
No Civic ipak nije savršen. Ergonomija je loša, vidljivost straga nikakva, a cijena previsoka. Da nema toga, bio bi, bez sumnje, idealan.
Honda Civic 1.6 i-DTEC Sport
TVORNIČKI PODACI
masa: 1380 kg
dimenzije: 430x177x147cm
obujam: 1597 ccm
snaga: 88 kW/120 KS
ubrzanje (0-100km/h): 10,5 s
najveća brzina: 207 km/h
potrošnja: 3,7 l /100 km
CIJENA: 179.990 kuna (testni model) 179.990 kuna (bez doplata)
KONKURENCIJA: VW Golf, Seat Leon, Toyota Auris, Peugeot 308
PLUS: prostrana stražnja klupa, velik prtljažnik, varijabilnost stražnjih sjedala, ovjes, izravan upravljač, precizan mjenjač, miran i štedljiv motor
MINUS: loša vidljivost prema natrag, loša ergonomija u unutrašnjosti, previsoka cijena