NASA na tajanstveni Jupiterov mjesec Europu šalje letjelicu

Europa je od Zemlje udaljena 627 milijuna kilometara, a sastoji se od ledenih stijena. Znanstvenici vjeruju kako je ispod njene ledene površine skriven ocean

NASA-in čelnik Charles Bolden objavio je kako trenutačno razvijaju projekte koji bi trebali rezultirati slanjem svemirske letjelice na Jupiterov mjesec Europa.

Europa je od Zemlje udaljena 627 milijuna kilometara, a sastoji se od ledenih stijena. Znanstvenici vjeruju kako je ispod njene ledene površine skriven ogroman ocean.

Ocean je toliko velik da se vjeruje kako sadrži dva ili tri puta veću količinu vode nego Zemlja. S obzirom na toliku količinu vode, velika je vjerojatnost da na Europi postoji potencijal za život mikroba.

Jupiterov mjesec u promjeru je velik 3057 kilometara što je nešto manje od našeg Mjeseca. Europa je premrežena i tajanstvenim smeđim linijama koje bi, prema mišljenju znanstvenika, mogle nastati uslijed skupljanja tople i prljave vode koja se s vremenom smrzava i stvara linije.

Novoj svemirskoj misiji vjerojatno će biti od pomoći i 18,5 milijardi proračunskih dolara koliko je za NASA-u u ovoj godini osigurao američki predsjednik Barack Obama.

Otkrijte što sve Google zna o vama: Prati vam lokaciju, a lako prepoznaje i vaš glas...