Tech

Komentari 7

Nešto sasvim novo: Twingo je potpuno drugačiji od drugih

Nešto sasvim novo: Twingo je potpuno drugačiji od drugih

Renault se kod Twinga odlučio za revoluciju. Twingo je dobio stražnji pogon i mali turbomotor koji je tijekom testa u gradu trošio samo 5,9 litara. No takav je i skup

Zbog suradnje sa Smartom, novi Twingo je dobio stražnji pogon i motor, a to ga je učinilo potpuno različitim od tipičnog konkurenta. Neuobičajena koncepcija u kombinaciji s lepršavim vanjskim i unutarnjim dizajnom čini ovaj automobil vrlo poželjnim. Pogotovo kad je riječ o najskupljoj verziji u ponudi kakvu smo mi testirali. 

Mali turbomotor od 90 KS daje Twingu vrlo dobra ubrzanja uz testnu potrošnju u gradu od samo 5,9 litara. I na duljim putovanjima autocestom Twingo se ponaša sasvim solidno te je, s obzirom na klasu kojoj pripada, vrlo udoban. 

Cijena testiranog auta je netipično visoka za ovu klasu, no to je zbog vrhunske opremljenosti. Tipični hrvatski kupac češće će birati skromnije izvedbe koje stoje od 65.900 kuna.