Nevjerojatni prizori do sada neviđenih galaksija i zvijezda

NASA-in teleskop visoke tehnologije WISE, od 2009. snimio je preko dva i pol milijuna sofisticiranih slika svemirskih objekata, uključujući i galaksiju Andromeda

Posljednja uspješna NASA-ina misija serija je preciznih slika svemira, koja uključuju do sad neviđene prizore galaksija, zvijezda i asteroida. Galerija je dostupna svim korisnicima interneta, a slike je snimio teleskop visoke tehnlogije, Wide-field Infrared Survey Explorer- WISE. Ukupni broj slika je veći od dva i pol milijuna, a one prikazuju više od 33 tisuće novih asteroida koji plutaju između Marsa i Jupitera, te oko 20-ak kometa.

Od 2009. otkako je 140 tisuća eura vrijedan teleskop WISE stavljen u uporabu, nastali su najsofisticiraniji prizori svemira koje je ljudsko oko vidjelo. Leće teleskopa detektiraju toplinski sjaj, tako da su mogli pronaći prašnjave, hladne i udaljene objekte koji se ne mogu vidjeti drugim teleskopima. NASA je objavila oko polovicu snimljenih slika, a uskoro će objaviti i ostale.

Alarm u Appleu: Ne rade alarmi na iPhoneu, hitno rješavaju bug
ZASPALI ZBOG GREŠKE

Alarm u Appleu: Ne rade alarmi na iPhoneu, hitno rješavaju bug

Apple je potvrdio da su upoznati s problemom. No još nije poznato zbog čega se uopće kvar pojavio i što korisnici mogu poduzeti dok ne stigne rješenje

Prvi spam ikad naljutio je 393 ljudi, evo što je pisalo u poruci
BIJES U ARPANETU

Prvi spam ikad naljutio je 393 ljudi, evo što je pisalo u poruci

Na današnji dan 1978. godine Gary Thuerk iz tvrtke DEC postao je prvi (poznati) spammer. Umjesto da šalje zasebnu poruku svakom primatelju, poslao je poruku na skoro 400 ljudi
Kristijan Iličić pokrenuo globalnu eSIM aplikaciju Lyntel: 'Spojio sam dvije ljubavi'
PROPUTOVAO 194 DRŽAVE

eSIM je digitalna SIM kartica koja omogućava aktivaciju podatkovnog plana operatera bez upotrebe fizičke SIM kartice. - U fokusu nam je kvaliteta povezanosti, 5G mreža gdje god je to moguće - rekao nam je Iličić.