Nova C-klasa nudi se isključivo s četverocilindričnim motorima, a vrh ponude je plug-in hibrid s električnim dosegom oko 100 kilometara. Osnovni model košta 330.896 kuna
Nova C-Klasa stigla u Hrvatsku, među prvima smo je vozili
Nova C-klasa stigla je u Hrvatsku, a mi smo među prvima dobili priliku voziti jedan od najvažnijih Mercedesa na tržištu. naime, unatoč rastu prodaje SUV-ova C-klasa je i dalje najprodavaniji Mercedesov model. Samo prošla generacija ovog auta prodana je u 2,5 milijuna primjeraka što ej čini jednim od najbolje prodavanih auta na svijetu uopće.
![](https://img.24sata.hr/zdpxfFJI6u4eidacs_7sYpliZCg=/622x0/smart/media/images/2021-24/nd3-3089.jpg)
Auto je dizajnerski potpuno promijenjen, no na prvi pogled ne razlikuje se previše od prethodnika. Provjeren dizajnerski koncept preuzet je od drugih aktualnih modela ovog proizvođača i rezultat je auto koji izgleda vrlo elegantno, pomalo sportski i jako atraktivno.
![](https://img.24sata.hr/TW71Q2z3WEZk9327QM_dEsJmvA0=/622x0/smart/media/images/2021-24/nd3-2837.jpg)
Najveći napredak je ostvaren ispod karoserije. C-klasa je napravljena na modificiranoj platformi nove S-klase i preuzela je mnoge tehnologije od nje, ali i od drugih aktualnih modela. Nabrojimo ovdje samo nekoliko detalja koje Mercedes ističe. Digitalna svjetla imaju rezoluciju od 1,3 milijuna piksela po svjetlu, stražnji kotači se mogu zakretati do 2,5 stupnjeva, plug-in hibridna verzija ima jedan od najboljih dosega na svijetu, oko 100 kilometara... Tu su i novi motori, a zahvaljujući rastu dimenzija auto ima i više mjesta u unutrašnjosti. Naime, nova C-klasa je u dužinu narasla šest, u širinu 1 centimetar, dok je međuosovinski razmak 3 cm veći.
![](https://img.24sata.hr/sjpHxT5Cg2GTPSuhFIXm7Q3KJCw=/622x0/smart/media/images/2021-24/nd3-2960.jpg)
Dizajn unutrašnjosti je potpuno promijenjen. Prvo što upada u oči je veliki okomito postavljen središnji zaslon po uzoru na S-klasu. Novi su i digitalni instrumenti, upravljač, a otvori za ventilaciju sada više nisu okrugli već su ovalni. Digitalni instrumenti nude se s dijagonalama 10,25 ili 12,3 inča, dok dodirni zaslon može imati 9,5 ili 11,9 inča. C-klasa je, kao i S-klasa, dobila i drugu generaciju MBUX sustava.
![](https://img.24sata.hr/iBeb4VykJLZEqjBEyASVhH3Gp_4=/622x0/smart/media/images/2021-24/nd3-3159.jpg)
U novu C-klasu se ugrađuju isključivo četverocilindrični motori, a za malo više snage tu je i plug-in hibridna verzija. Trenutno su dostupne benzinske verzije C 180, C 200, C200 4MATIC, C300 i C300 4MATIC. Svi motori imaju mild hybrid tehnologiju od 48 V i dodatnu električnu snagu. Tako Mercedes snagu osnovnog C 180 deklarira kao 170 + 20 KS. C 200 ima 204 + 20 KS, a C 300 258 + 20 KS. Prva dva benzinca imaju obujam 1,5 litara, a najsnažniji dvije litre. Dizelske verzije koje se nude su C 220 d i C300 d. Slabija razvija 200 + 20 KS, a snažnija 265 + 20 KS.
![](https://img.24sata.hr/PM4izgmtqlOZAMu_tkgPoMSW1IE=/622x0/smart/media/images/2021-24/nd3-2995.jpg)
Vrh ponude su plug-in hibridne verzije koje stižu nešto kasnije. One ima bateriju od 25,4 kWh što je dovoljno na električni doseg od oko 100 kilometara što je jedna od najboljih vrijednosti među plug-in hibridnim autima. Također, za razliku od velike većine plug-in hibrida C-klasa se može puniti na DC punjačima snagom do 55 kW što omogućuje punjenje baterije za oko pola sata. Snaga AC punjenja je 11 kWh. Većina drugih plug-in hibrida na najbržim se punjačima puni najmanje 2 do 3 sata.
![](https://img.24sata.hr/zP53u02oU74KJXqMBsJe0qRicEE=/622x0/smart/media/images/2021-24/nd3-3197.jpg)
Potpuni podaci o plug-in hibridima za sada nisu objavljeni tako da ne znamo sve detalje. Mercedes će ponuditi benzinsku i dizelsku verziju, a najavljena snaga motora s unutrašnjim izgaranjem je od 200 KS. Tu je i dodatni električni motor snage 129 KS. Automatski mjenjač će imati 9 brzina, a pogon će biti na sve kotače.
![](https://img.24sata.hr/ZaS_JN1MgaAvqToLMA4HUV8LAUg=/622x0/smart/media/images/2021-24/nd3-2853.jpg)
Nova C-klasa nudi i više uživanja u vožnji. Po prvi puta u ovom modelu možemo naći upravljanje stražnjim kotačima. Oni se mogu zakrenuti do 2,5 stupnjeva što doprinosi dobrim voznim osobinama ali i manjem krugu okretanja (manji je 44 cm).
![](https://img.24sata.hr/OxzBfShmFXNxjPKvDCbLuK75Ndc=/622x0/smart/media/images/2021-24/nd3-3059.jpg)
U vožnji je C-klasa upravo onakva kako smo i očekivali. Auto je iznimno komforan, ali i jako, jako sposoban kad krenete u jurnjavu. Zbog stražnjeg upravljanja auto još preciznije ulazi u zavoje, a ovjes je besprijekoran. Oduševljava i vrhunska zvučna izolacija.
![](https://img.24sata.hr/vFeMqLY8MSkxiIn6ltNSy8HYq84=/622x0/smart/media/images/2021-24/nd3-2894.jpg)
Najjeftiniji model u cjeniku je benzinski C 180 koji košta 330.896 kuna. Osnovni dizelski model C 220 d košta od 366.959 kuna. Najskuplji model u ponudi je trenutno C 300 d koji košta 402.820 kuna. Karavanska verzija kod koje je osnovni model C 200 košta od 371.074 kuna.