Obavijesti

Tech

Komentari 2

Nova generacija jednog od najvažnijih auta 21. stoljeća

Nova generacija jednog od najvažnijih auta 21. stoljeća
19

Nissan je danas predstavio treću generaciju modela Qashqai. Ovaj SUV crossover je prije 14 godina bio začetnik klase bez koje je danas nemoguće zamisliti svijet automobila

Nissan Qashqai je potpuno promijenio svijet automobila. Danas su SUV crossoveri apsolutni vladari tržišta, a Qashqai je bio prvi u svojem segmentu. Od dolaska na tržište Qashqai je prodan u više od tri milijuna primjeraka što ga čini najprodavanijim autom u klasi u Europi. 

Nova generacija imala je danas digitalnu premijeru na YouTubeu. Nissan je otkrio kako novi Qashqai izgleda izvana i iznutra i kakve sve tehnološke novosti donosi. Na tržište stiže ovog ljeta, a cijene se još ne znaju. 

Izgled Qashqaija je potpuno promijenjen. Auto je preuze neke dizajnerske elemente s novog Jukea te sada izgleda malo robusnije i agresivnije od prethodnika. Kao i kod prethodnih generacija za dizajn je bio zadužen tim iz Nissana Europe u Londonu. Posebno zanimljiv je prednji dio s neobičnim svjetlima, dok stražnji dio izgleda dosta robusno. Takvom izgledu pridonose i ogromni kotači s naplatcima koji mogu imati 20 inča. 

Međuosovinski razmak Qashqaija povećan je za 2 cm, a ukupna duljina veća je za 4 cm (sada 443 cm). Auto je 1 cm viši i 3 cm širi od prethodnika što znači i osjetno više mjesta u unutrašnjosti pogotovo u širinu. Povećan je i prtljažnik koji ima 50 litara više. 

U unutrašnjosti Qashqai je potpuno promijenjen. Ispred vozača sad su digitalni instrumenti koji je moguće prilagođavati i koji su po karakteristikama među najnaprednijima u klasi, a dimenzijama (dijagonala 12,3 inča) među najvećima u klasi. Materijali su kvalitetniji. Nissan ističe da je samo za izradu sjedala s Nappa kožom potrebno čak 25 dana. Oprema je mnogo bogatija. Potpuno novi infotainment ima zaslon dijagonale 9 inča. U ponudi je i head-up zaslon s najvećom površinom prikaza u klasi. 

Qashqai će biti dostupan u izvedbama s pogonom na prednje ili sve kotače, sa 6-stupanjskim ručnim ili novim Xtronic mjenjačem te električnim pogonom u izvedbi e-Power. Benzinski motori su 12V mild hibridi obujma 1,3 litre i snage 138 i 156 KS,  dizelski pogon nije najavljen. 

Najzanimljivija novost u pogledu pogona je e-Power. Ovdje se radi o jedinstvenom i inovativnom pogonskom konceptu koji se sastoji od benzinskog motora snage 154 KS, električnog motora od 188 KS i baterije. No e-Power za pogon koristi isključivo električni motor dok se benzinski motor upotrebljava samo za proizvodnju električne energije. To znači da benzinski motor uvijek radi u optimalnom rasponu okretaja, čime se smanjuje potrošnja i emisije CO2 u usporedbi s konvencionalnim motorima s unutarnjim izgaranjem. Qashqai s ovim pogonom se vozi isključivo kao električni automobil, no ne puni se električnom strujom već isključivo benzinom. 

Novi Qashqai može se pohvaliti i novim ovjesom te konstrukcijom upravljača, poboljšanim sustavom za pomoć u vožnji ProPilot, te 'inteligentnim' prednjim matrix LED svjetlima. Zahvaljujući novoj platformi i materijalima konstrukcija je lakša. Više detalja o Qashqaiju Nissan će objaviti pred sam početak prodaje. 

 

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 2
Europa stisnula kočnicu: motori s unutarnjim izgaranjem ipak ostaju i nakon 2035. godine
AUTO VIJESTI ZA BUDUĆNOST

Europa stisnula kočnicu: motori s unutarnjim izgaranjem ipak ostaju i nakon 2035. godine

Europska unija više više ne cilja na potpunu zabranu motora s unutarnjim izgaranjem nakon 2035. godine. Umjesto toga otvara vrata nastavku prodaje benzinaca i dizelaša, ali na e-goriva i druga “čista” goriva, što je veliki zaokret u odnosu na prvotni plan.
Isplati li se čekati Galaxy S26? Ovo su stvari koje će donijeti
PET NOVITETA

Isplati li se čekati Galaxy S26? Ovo su stvari koje će donijeti

Jedna od najvećih zamjerki Samsungovim top modelima godinama je bilo sporije punjenje u odnosu na konkurenciju. Čini se da S26 Ultra to konačno ispravlja.