Dorađeni Verso nosi sportski agresivnu masku Aurisa, a slično se ponaša i u vožnji. Tvrđu vožnju ublažavaju zvučna izolacija, ugodan motor i automatski mjenjač
Nova Toyota Verso agresivnija izgledom, ali i oštrija u vožnji
S novim “licem” skinutim s Aurisa, novi Verso djeluje znatno agresivnije. Niska i kosa svjetla, oštre linije, sportski agresivan odbojnik, novi kotači... Sasvim je to drukčiji izraz od umiljatog prethodnika. Iako je promjena dizajna značajna i k tome vrlo uspjela, ostatak automobila nije bitnije mijenjan. Verso je sada nešto duži, ali je međuosovinski razmak ostao isti. To znači da mjesta u dužinu nema na bacanje - naročito za sedam putnika. Na stražnjoj klupi smetat će i nešto niži strop no za to treba kriviti roletu staklenog panoramskog krova (doplata 4000 kn).
Na prednjim sjedalima pak, komfora ne manjka no - sasvim netipično za obiteljski jednovolumen - ovjes je ugođen dosta tvrdo. To pridonosi boljem ležanju na cesti, no Verso ponekad sportski grubo, pa i glasno, prelazi preko oštrijih neravnina i na lošim cestama ne odaje dojam udobnog automobila. No zato je izolacija od vanjske buke poboljšana i to se osjeti, baš kao što je dorađeni upravljač ugodniji i precizniji iako i dalje dosta spor i bez previše osjećaja.
Motor je također dobro izoliran, a i inače miran u radu. U potrazi za deklariranih 150 KS treba duboko pritisnuti papučicu gasa jer ima dug hod, no i bez takvih radnji nije pretjerano štedljiv - u gradu smo prosjek jedva držali ispod 9, a na otvorenoj cesti jedva ispod 7 l/100 km.
Jednostavno preklapanje sjedala
U kombinaciji sa sedam sjedala Verso može biti i mali autobus ili pak automobil za petoro s prtljažnikom od 440 litara. Sva tri sjedala straga su odvojena i mogu se zasebno pomicati i preklapati, što pruža razne mogućnosti konfiguracije. Tako se svako sjedalo u stražnjem redu može pomicati naprijed-nazad, može mu se podešavati nagib naslona i može ga se preklopiti. Dodatna dva sjedala u zadnjem redu također je lako u jednom potezu podignuti ili spustiti kada čine ravnu površinu prtljažnika. No u trećem redu sjedala praktično nema mjesta ako prije ne pomaknete srednji red kako bi oslobodili prostora za noge putnicima straga. Kada su sva sjedala spuštena prtljažnik raste na 1740 litara.
Instrumenti na sredini, ali nisu za sve
Kao i mnogi jednovolumeni Verso ima instrumente na sredini konzole, ali za razliku od drugih gdje su smješteni tamo da bi bili svima vidljivi, ovdje su oni duboko uvučeni i zakrenuti tako da ih može vidjeti samo vozač.
Toyota Verso 2.2 D-CAT Sol
TVORNIČKI PODACI
- masa: 1575 kg
- dimenzije: 446x179x162cm
- obujam: 2231 ccm
- snaga: 110 kW/150 KS
- ubrzanje (0-100km/h): 10,1 s
- najveća brzina: 195 km/h
- potrošnja: 6,4 l/100km
CIJENA: 269.300 kn (testni model) 241.400 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Renault Scenic, Mazda5, VW Touran, Ford C-MAX
PLUS: moderan dizajn, prostrana unutrašnjost, dobra izolacija od buke, uglađen automatski mjenjač, tradicionalna pouzdanost, performanse
MINUS: unutrašnjost monotonog dizajna s nekim vrlo jeftinim detaljima, dosta tvrd i glasan ovjes, premalo pretinaca, visoka potrošnja goriva i cijena