Tech

Komentari 15

Novi Hyundai i20 je jedan od najprivlačnijih gradskih auta

Novi Hyundai i20 je jedan od najprivlačnijih gradskih auta

Novi i20 posebno "jako sjaji" u izvedbi koju smo mi testirali. Riječ je o izuzetno bogato opremljenoj verziji koja povrh sveg luksuza ima i automatski mjenjač. Auto je zaista daleko iznad prosjeka klase

 Prošli Hyundai i20 bio je zaista dobar auto, a s novim I20 Hyundai ima model koji je bez sumnje jedan od najboljih gradskih auta trenutno na tržištu. Testirali smo njegovu atraktivnu verziju s vrha ponude, automobil sa svom mogućom opremom i s benzinskim motorom snage 100 KS. 

Hyundai već duže vrijeme proizvodi zaista lijepe aute, a i20 je njihov najatraktivniji gradski model ikada. Ovaj auto izgleda prestižno, elegantno, sportski i sigurno je jedan od najljepših, ako ne i najljepši predstavnik gradske klase na tržištu trenutno. Uz bogatu opremu na testnom autu dojam je još bolji. Tu su veliki naplatci promjera 17", dvobojna karoserija... Sve u svemu, auto za kojim će se mnogi okrenuti. 

U unutrašnjosti je testirani i20 izuzetno ergonomičan. Pozicija sjedenja je idealna, sjedala vrlo udobna, sve je na dohvat ruke, vrlo pregledno i logično za korištenje. Svaka važna funkcija ima svoju tipku, a opet tu su i dva vrlo velika zaslona od 10,25 inča dijagonale. Središnji dodirni zaslon služi kao Infotainment koji obiluje funkcijama, a na drugom zaslonu se vrlo pregledni prilagodljivi digitalni instrumenti. 

Testni auto zaista obiluje opremom i za gradsku klasu je vrlo luksuzan. Ima navigaciju, kameru za vožnju unatrag, grijana sjedala, bežični punjač mobitela i automatski mjenjač s dvostrukom spojkom. Motor je benzinski s tri cilindra i 100 KS. Vrlo je živahan, uglađenog, mirnog i prilično tihog rada. 

Performanse su sasvim dobre za ovu klasu iako u vožnji imate dojam da i20 ubrzava bolje od onoga što na kraju pokaže "štoperica". A to je 11,4 sekunde do 100 km/h. Međuubrzanja su vrlo dobra i auto u svakom trenutku, primjerice pri preticanju, može dobro "potegnuti". 

Ponašanje u vožnji je vrlo dobro i i20 je ono što bi nazvali vrlo dobrom kombinacijom udobnosti i sposobnosti da se nosi s življom vožnjom, s time da je ovdje ipak malo više naglasak na udobnosti. Tome doprinosi i gotovo savršena zvučna izolacija za auto ove klase te odličan automatski mjenjač s dvostrukom spojkom kojeg rijetko uopće primijetite. 

Hyundai i20 je na razini zadatka i u pogledu prostranosti. U kabini ima više mjesta nego kod prosječnog predstavnika klase, no prtljažnik je zato malo ispod prosjeka. No 262 litre nije nešto posebno loš rezultat. 

Hyundai je već odavno dokazao kako se već odavno upisao u elitu svjetske automobilske industrije, a novi i20 je dokaz za to. Cijena? Testni auto zaista nije jeftin, no ponavljamo testirali smo model sa samog vrha ponude. Teško može biti bolje opremljen. Osnovni model je više nego 60.000 kuna jeftiniji, a upravo oko 100.000 kuna kretat će se i cijena većine i20 koji će se prodavati u Hrvatskoj. 

 
Važnija oprema Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT Premium Navi Smart

Alunaplatci 17", LED svjetla, Smart Key, prednji i stražnji parkirni senzori, kamera za vožnju unatrag, grijana sjedala, dvobojna karoserija, dodirni zaslon 10,25", navigacija, digitalni instrumenti 10,25", automatski klima uređaj, bežični punjač mobitela...