Obavijesti

Tech

Od kampanje za Madonnu do kreativnosti koja povezuje svijet

Od kampanje za Madonnu do kreativnosti koja povezuje svijet

Kako zadržati autentičnost u predavanju Don't Let 'Purpose' Ruin Our Industry u Rovinju otkrit će Toshihiko Tanabe, jedan od vrhunskih kreativaca današnjice!

Impresivni portfelj njegovih kreativnih kampanja koje obilaze svijet uključuje rad za brendove poput Toyote, Red Bulla, Lexusa i PlayStationa, pa čak i Madonne, a japanski kreativni kolektiv okrunio ga je moćnom titulom Creative person of the year – on je Toshihiko Tanabe i od 20. do 23. travnja 2023. pridružit će se našoj zajednici komunikacijske industrije na Danima komunikacija u rovinjskom Loneu! 

Rođen u Tokiju i odrastao u sedam različitih zemalja diljem svijeta, Tanabe je poznat po izvanrednim projektima. Kao kreativni direktor Dentsua, pete najveće mreže kreativnih agencija na svijetu, pokazao je kako osnaživati brendove spektrom metoda kreativnosti, a ujedno i uspješno ostvarivati zacrtani cilj, koji glasi – „Svojim radom nadiđite puko oglašavanje“. Tu misiju danas nastavlja u vlastitoj kući tsuzuku, koja je strelovitim usponom vrlo brzo postala najnagrađivaniji tim kreativnih direktora u Tokiju! 

U današnjem svijetu, kada je doprinos boljem društvu prioritet na popisu brendova koji žele uspjeti, svrhovitost je primarni način povezivanja s publikom. Međutim, tvrdi Tanabe, „Potrošači vrlo lako prozru lažne namjere. Površne kampanje u najboljem se slučaju ignoriraju, a u najgorem slučaju aktivno štete brendu.“ Stoga će u svom predavanju naziva Don't Let 'Purpose' Ruin Our Industry svima prisutnima u Rovinju rasvijetliti kako zadržati autentičnost i pritom igrati aktivnu ulogu u stvaranju boljeg svijeta – bez kompromisa kada je riječ o kreativnosti komunikatora. 

Za njegov uspjeh uvelike je zaslužan i holistički pristup kreativnom stvaralaštvu: od PR-a preko društvenih mreža i influencer marketinga do filma, mogućnosti su beskrajne. Bilo da je riječ o osmišljavanju poslovnih modela za nadolazeće pothvate, stvaranja glazbenog festivala za Red Bull ili dizajniranja slušalica za Bose, koje su bile rasprodane u samo nekoliko dana, ovaj vrhunski kreativni um svakim novim projektom pokazuje da s njim uvijek treba – očekivati neočekivano. 

Poznati po postavljanju nekonvencionalnih pitanja i potrazi za nesvakidašnjim odgovorima, Dani komunikacija, festival tržišnoga komuniciranja i kreativnosti koji okuplja nekoliko tisuća sudionika, svake godine pružaju neponovljiva iskustva i okupljaju najzanimljiviju zajednicu tržišnih komunikacija. Nakon Edwarda Snowdena, koji će se sudionicima festivala pridružiti videolinkom; evanđelista, vizionara i rock-zvijezde tehnološkoga svijeta Jamesa Whittakera, Munise Can, strateške stručnjakinje koja brendovima pomaže zacrtati put do sigurnog uspjeha; te Toshihika Tanabea, uslijedit će najave brojnih drugih zanimljivih sudionika. 

Svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svjetskih tržišnih lidera informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com. 

 

O DANIMA KOMUNIKACIJA: 

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svijetu prema Association Excellence Awardsu, uz čak dvostruku nominaciju ove britanske organizacije, zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promjena – i ovog će proljeća u rovinjskom Loneu dočekati sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na službenim stranicama festivala www.danikomunikacija.com. 

 

*** 

O ORGANIZATORIMA: 

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network. 

Pratite nas na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte na www.hura.hr.  Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svjetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Djelovanjem unutar Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažirane u rastu interaktivnog marketinga i inzistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizirane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia. 

Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Prije 19 godina objavili su prvi video ikad na YouTubeu. Znate li koji je video najgledaniji?
A DANAS BERU MILIJARDE

Prije 19 godina objavili su prvi video ikad na YouTubeu. Znate li koji je video najgledaniji?

Nakon 19 godina postojanja, YouTube broji 2.7 milijardu mjesečno aktivnih korisnika diljem svijeta. Tada vjerojatno nitko nije mogao ni predvidjeti kakvu će popularnost ova platforma steći

Srušio se Twitter: Muskov 'X'  ne radi za milijune ljudi globalno
NIŠTA NE RADI

Srušio se Twitter: Muskov 'X' ne radi za milijune ljudi globalno

Problemi su počeli nešto prije 16 sati, a najviše su pogodili SAD, Veliku Britaniju i dijelove Europe te Azije.
Kina očekuje veliki cjenovni rat proizvođača električnih vozila
CIJENE IDU DOLJE

Kina očekuje veliki cjenovni rat proizvođača električnih vozila

Proizvođači će u ovoj godini na tržište plasirati 150 novih modela automobila, uključujući više od 110 modela vozila s pogonom na nove izvore energije (NEV), što će rezultirati žešćom konkurencijom