S obzirom na dužinu od 499 cm, Insignia nudi obilje prostora u unutrašnjosti, no i u pogledu svega drugoga, ovaj auto je vrlo dobra vrijednost za uloženi novac
Ogroman auto u ovoj klasi će teško naći dostojnog suparnika
Srednja klasa pod najezdom SUV-ova polako izumire. SUV-ovi u kompaktnijim dimenzijama nude podjednako prostranu unutrašnjost i prestižniju pojavu, pa je jasno da se kupci pri odabiru novog auta odlučuju za SUV, a ne limuzinu ili karavan srednje klase.
I proizvođači su svjesni toga pa sve više novca i znanja ulažu u razvoj SUV-ova, a klasične aute srednje klase stavljaju u drugi plan ili ih potpuno zanemaruju.
No Opel Insigniu definitivno nije zanemario, već je uložio sve svoje znanje u nju i stvorio najbolji Opel u povijesti i najimpresivniji auto u klasi, izuzmemo li neke dvostruko skuplje predstavnike premium segmenta.
Insignia je komforna u vožnji, duga putovanja s njom su pravi užitak, a pogotovo kada je oprema bogatija kao u našem testnom primjerku. Materijali su vrhunski a osjećaj je kao da sjedite u osjetno skupljem autu. Dizelski motor od 170 KS prava je mjera za ovaj auto, no uz njegov karakter bolje bi pristajao automatik od ručnog mjenjača koji je u testnom autu.
Performanse su sportske, auto se dinamično vozi, no nema nikakvog traga sportske sirovosti, Insignia je jednostavno uglađeno brza. Cijena nije visoka, u odnosu na najrazvikanijeg takmaca, Insignija je osjetno jeftinija. Uz to ima i titulu hrvatskog automobila godine.
dimenzije: 499x186x150cm
obujam: 1956 ccm
snaga: 125 kW/170 KS
ubrzanje (0-100km/h): 8,9 s
najveća brzina: 223 km/h
potrošnja: 5,3 l /100 km
cijena: 269.480 kn (testni model) 247.610 kn (bez doplata)
Testirani Opel Insignia Sports Tourer 2.0 DTH Innovation u opremi ima LED Matrix svjetla, navigaciju, alunaplatke 18”, adaptivni tempomat, dvozonsku klimu...