Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
67 komentara

Ogroman auto u ovoj klasi će teško naći dostojnog suparnika

S obzirom na dužinu od 499 cm, Insignia nudi obilje prostora u unutrašnjosti, no i u pogledu svega drugoga, ovaj auto je vrlo dobra vrijednost za uloženi novac

NK Rudes - NK Osijek
Foto: Igor Kralj/PIXSELL

Srednja klasa pod najezdom SUV-ova polako izumire.  SUV-ovi u kompaktnijim dimenzijama nude podjednako prostranu unutrašnjost i prestižniju pojavu, pa je jasno da se kupci pri odabiru novog auta odlučuju za SUV, a ne limuzinu ili karavan srednje klase.

NK Rudes - NK Osijek | Autor: Igor Kralj/PIXSELL Foto: Igor Kralj/PIXSELL

I proizvođači su svjesni toga pa sve više novca i znanja ulažu u razvoj SUV-ova, a klasične aute srednje klase stavljaju u drugi plan ili ih potpuno zanemaruju.

PO IZBORU MEDIJA Dobitnik Zlatnog volana: Opel Insignia je hrvatski auto godine

No Opel Insigniu definitivno nije zanemario, već je uložio sve svoje znanje u nju i stvorio najbolji Opel u povijesti i najimpresivniji auto u klasi, izuzmemo li neke dvostruko skuplje predstavnike premium segmenta.

NK Rudes - NK Osijek | Autor: Igor Kralj/PIXSELL Foto: Igor Kralj/PIXSELL Dominiraju vrhunski materijali i profinjen dizajn. Ploča je djelomično digitalna NK Rudes - NK Osijek | Autor: Igor Kralj/PIXSELL Foto: Igor Kralj/PIXSELL

Insignia je komforna u vožnji, duga putovanja s njom su pravi užitak, a pogotovo kada je oprema bogatija kao u našem testnom primjerku. Materijali su vrhunski a osjećaj je kao da sjedite u osjetno skupljem autu. Dizelski motor od 170 KS prava je mjera za ovaj auto, no uz njegov karakter bolje bi pristajao automatik od ručnog mjenjača koji je u testnom autu.

NK Rudes - NK Osijek | Autor: Igor Kralj/PIXSELL Foto: Igor Kralj/PIXSELL U unutrašnjost stane čitava petorka košarkaške momčadi, a tu je i prtljažnik od 560 l

Performanse su sportske, auto se dinamično vozi, no nema nikakvog traga sportske sirovosti, Insignia je jednostavno uglađeno brza. Cijena nije visoka, u odnosu na najrazvikanijeg takmaca, Insignija je osjetno jeftinija. Uz to ima i titulu hrvatskog automobila godine.

TVORNIČKI PODACI
masa: 1633 kg
dimenzije: 499x186x150cm
obujam:  1956 ccm
snaga:  125 kW/170 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  8,9 s
najveća brzina: 223 km/h
potrošnja:  5,3 l /100 km
cijena: 269.480 kn (testni model)   247.610 kn (bez doplata)

Testirani Opel Insignia Sports Tourer 2.0 DTH Innovation u opremi ima LED Matrix svjetla, navigaciju, alunaplatke 18”,  adaptivni tempomat, dvozonsku klimu...

NK Rudes - NK Osijek | Autor: Igor Kralj/PIXSELL Foto: Igor Kralj/PIXSELL

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message