Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Imate priču? Zovite i šaljite! 099/224-2424 za WhatsApp, Viber, MMS, SMS email: reporter@24sata.hr telefon za čitatelje: 01/24-24-242
4 komentara

Ogroman Toyotin SUV stiže na naše tržište početkom 2021.

Novi Highlander nudit će se u kombinaciji s hibridnim pogonom. Ima obilej prostora, nudi mnogo luksuza te ima pogon na sve kotače. Hibridni sustav snažan 244 KS troši samo 6,6 l/100 km

Foto: Toyota
4 komentara

Veliki Highlander već je desetljećima vrlo popularan u SAD-u, Japanu i Australiji, a njegova četvrta generacija konačno će se nuditi i u Europi. Toyota se za ovaj potez vjerojatno odlučila kako bi nadomjestila ostarjeli Land Cruiser koji se zbog visoke emisije CO2 i drugih razloga u Europi posljednjih godina vrlo slabo prodaje. Highlander nije toliko moćan terenac kao što je Land Cruiser, no zato je podjednako velik i impresivan SUV. Na europskom tržištu će se nuditi isključivo u kombinaciji s hibridnim pogonom.

Foto: Toyota

S dužinom od 495 centimetara ovo je najveći Toyotin hibridni SUV, osjetno veći od ostatka ponude Toyotinih SUV-ova koja se u Europi sastoji od modela RAV4, C-HR i nadolazećeg Yarisa Crossa. Veliki SUV izgleda zaista upečatljivo s tipičnim terenskim linijama, popriličnim razmakom od tla i ogromnim kotačima s naplatcima promjera 20 inča. Osim prestiža Highlander pruža i obilje prostora i praktičnih prednosti. U prtljažnik stane 658 litara,  auto ima sedam sjedala i može vuči prikolicu težine do dvije tone. Naravno tu je i dosta luksuza. Vrhunske razine opreme uključuju središnji zaslon multimedijskog sustava promjera 12,3“ s navigacijom, virtualni zaslon, Apple CarPlay i Android Auto, bežično punjenje telefona, hlađenje sjedala i digitalni središnji retrovizor na kojem se prikazuje široka slika bez da pogled ometaju nasloni za glavu ili drugi putnici.

Foto: Toyota

Pogon je na sve kotače, a hibridni sklop kombinira 2,5-litarski benzinski motor i dva elektromotora. Ukupna snaga sustava je 244 KS, a potrošnja goriva po strožem WLTP protokolu iznosi vrlo dobrih 6,6 l/100 km (5,2 litre po starom protokolu). Pomoću prekidača se može mijenjati između različitih načina vožnje, Eco, Normal, Sport i Trail.  Highlander Hybrid je opremljen sustavom Toyota Safety Sense koji objedinjava tehnologije aktivne sigurnosti usmjerene na sprečavanje ili ublažavanje sudara u velikom broju prometnih situacija. 

Foto: Toyota

Paket Toyota Safety Sense u Highlanderu uključuje sustav zaštite prije sudara (PCS) s aktivnim zakretanjem upravljača radi izbjegavanja sudara, s otkrivanjem pješaka danju i noću te otkrivanje biciklista danju, prilagodljivi tempomat punog raspona (ACC), ACC s čitanjem prometnih znakova (RSA), održavanje vozila u prometnom traku (LTA), upozorenje za nenamjerno prestrojavanje (LDA), automatska duga svjetla (AHB) i čitanje prometnih znakova (RSA).

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message