Tech

Komentari 13

Opel Corsa: Udoban auto koji može pružiti i užitak u vožnji

Opel Corsa: Udoban auto  koji može pružiti i užitak u vožnji

Testirali smo Opel Corsu sa srednjim paketom opreme i srednjim benzinskim motorom. Ta prosječna kombinacija pokazala se iznadprosječnom za gradsku klasu

Početkom zime 2019. godine nova Corsa stigla je u Hrvatsku. Očekivanja nisu bila previše velika, mnogi su mislili da ćemo dobiti samo jednog klona Peugeota 208 s drugačijim izgledom. No nakon prve vožnje shvatili smo da je Opel ipak učinio mnogo toga da bi se 208 i Corsa maksimalno distancirali. Corsa se pokazala odličnim autom za vožnju i odmah našla mjesto među najboljim modelima gradske klase. 

Kakvi su dojmovi dvije godine kasnije provjerili smo testom Corse s benzinskim motorom od 100 KS, te srednjim paketom opreme Elegance. 

Corsa i dalje izgleda vrlo atraktivno te ostaje dojam da kroz ovo vrijeme nije nimalo ostarjela. Njen izgled nije samo dizajnerski hir već ostaje dojam da će auto, s pogleda dizajna, dobro i sporo stariti. Unutrašnjost je uredna bez pretjeranih dizajnerskih ekshibicija i vrhunske ergonomije. Jedino što nam se ne dopada su digitalni instrumenti koji su relativno maleni i ne pružaju previše informacija i mogućnosti za individualizaciju. Klasični instrumenti, koji su također u ponudi uz neke razine opreme, mnogo bolje pristaju Corsi. 

Opremljenost testnog modela je vrlo dobra, a pohvalne su i kvaliteta materijala i završna obrada koje su među najboljima u gradskoj klasi. Ponuda prostora nešto je veća od prosjeka gradska klase, a isto vrijedi i za prtljažnik u koji stane pohvalnih 309 litara. 

Motor zadužen za pokretanje Corse je uvjerljivo najčešći odabir kod kupaca. Zlatna sredina benzinske ponude od 100 KS idealno se uklapa u ovaj auto i neočekivano živahno i brzo pokreče Corsu. Već smo nebrojeno puta ustvrdili da je ovaj francuski motor koji se ugrađuje u vrlo mnogo modela Peugeota, Citroëna i Opela među najboljim motorima u klasi. I ovaj test je još jedna potvrda za tu tvrdnju. 

Trocilindrični motor obujma 1,2 litre radi uglađeno, mirno, a u praksi ostavlja dojam da razvija osjetno više snage od 100 KS na papiru. Tome u prilog govore i performanse. Maksimalnih 194 km/h i ubrzanje do 100 km/h ispod 10 sekundi zadovoljit će veliku većinu vozača. Pohvalna je i potrošnja. ona je tijekom testa iznosila 6,3 l/100 kilometara u gradskoj vožnji. 

Najbolja strana Corse je njen ovjes. Auto je izuzetno udoban, a to posebno osjetite na lošijim cestama i preko 'ležećih policajaca' gdje se Corsa ponaša daleko iznad prosjeka klase, poput kompakta s dobrim, udobnim ovjesom. Od ovako udobnog auta očekivali biste naginjanje u zavojima i loše prolaske kroz njih no i tu Corsa briljira te ostavlja mnogo uvjerljiviji dojam od većine drugih gradskih auta. Kada s ovim autom izađete na otvorenu, zavojitu cestu ugodno ćete se iznenaditi sa svime što može. 

Corsa je odličan gradski auto kojem ne možete naći mnogo zamjerki i nije bez razloga među najprodavanijima u klasi na našem tržištu. Cijena? Na žalost cijene stalno rastu i u automobilskoj industriji. Solidno opremljen gradski auto za 100.000 kuna danas je gotovo nemoguće naći. Čak i osnovna Corsa je skuplja od toga, a s bogatijom opremom i snažnijim motorom već se približavamo 150.000 kuna kao i kod testnog modela. 

 

TVORNIČKI TEHNIČKI PODACI: 

 
Važnija oprema Opel Corsa Elegance 1.2 Turbo

Automatski klima uređaj, 16" alunaplatci, stražnja kamera od 180 stupnjeva, prednji i stražnji senzori za parkiranje, grijana prednja sjedala, LED svjetla, dodirni zaslon 7", digitalni instrumenti...