Obavijesti

Tech

Komentari 24

Osebujna i zanimljiva: Laguna Coupe oduševljava u vožnji

Osebujna i zanimljiva:  Laguna Coupe oduševljava u vožnji
11

Renault ne oduševljava samo udobnošću, luksuzom i opremom, već i vozačkim sposobnostima zahvaljujući upravljanju svim kotačima i turbomotoru snage 205 KS

Pretvorivši klasičnu limuzinu u sportski kupe, Renault je napravio izvrstan posao. Dizajn je u najmanju ruku osebujan i u dijelovima vrlo sličan stilu oblikovanja Aston Martina. Kupolasta linija krova skriva nenametljiv, ali komforan i luksuzno opremljen interijer, no nažalost, i krade prostor za glavu putnicima straga. Tako je i ovdje stražnja klupa više praktični dodatak nego prava uporabna vrijednost. Kupei su po vokaciji namijenjeni parovima, a u tom svjetlu Laguna oduševljava prtljažnim prostorom od 425 litara. I sprijeda ima prostora za pohvalu iako bismo voljeli da su sjedala niže postavljena. Ovako vozač sjedi dosta visoko te blizu vjetrobrana što zahtijeva određeno privikavanje, ali kasnije ne smeta. 

Osobito kad počnete otkrivati za što je sve Laguna Coupé sposobna. Prvo što primjećujete izuzetno je udoban i uglađen ovjes. Izolacija od buke također je odlična, pa u kabini Lagune Coupé uživate u komforu po koliko god za luksuzni kupe neprimjereno izrovanim prometnicama vozili. I na autocesti pri visokim brzinama buka vjetra je prigušena dok se interijerom širi zvuk kvalitetnog audiosustava.

Ono što impresionira je način na koji Laguna Coupé skreće, osobito s obzirom na tako udoban ovjes. 

Zasluga je to aktivnog upravljanja stražnjim kotačima, koji ju čini nevjerojatno agilnom i okretnom. Sjajno ležanje na cesti podupire i 205 KS snažan turbomotor, u osnovi prigušena verzija 2.0-litraša iz Méganea R.S. 265. Uglađen je, tih i izvrsno vuče tonu i pol teški kupe. U laganoj vožnji otvorenom cestom sa 7,4 l/100 nije ni rastrošan, no u gradskoj vožnji potrošnja očekivano zna završiti i na dvoznamenkastom broju.

Skreće u zavoj svim kotačima

Sustav upravljanja svim kotačima 4Control pri manjim brzinama okreće stražnje kotače suprotno od smjera vožnje radi manjeg kruga okretanja, a pri većim brzinama u smjeru vožnje radi veće stabilnosti. 

Elegantan i opremljen  interijer

Unutrašnjost Lagune Coupé možda djeluje decentno, no osigurava visoku razinu komfora u vožnji. Oprema je ovdje potpuna, od el. pokretanih, grijanih sjedala do navigacije i Bluetootha. 

Renault Laguna Coupé 2.0 T

masa: 1428 kg
dimenzije: 464x181x140cm
obujam:  1998 ccm
snaga: 150 kW/205 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  7,8 s
najveća brzina: 232 km/h
potrošnja:  8,0 l /100 km

cijena: 282.260 kn (testni model) 253.500 kn (bez doplata)
konkurencija: VW CC, Audi A5, BMW serije 3 Coupé, Infiniti G Coupé

PLUS: ležanje na cesti, agilnost i okretnost, snažan motor, komfor vožnje, izolacija od buke, opremljenost, luksuz u interijeru, veliki prtljažnik
MINUS: visok položaj sjedenja, prostranost straga, nepregledan na sve strane, neprecizna ručica mjenjača dugog hoda

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 24
LG ima prvi Dolby FlexConnect soundbar, uz njega zvučnike možete staviti bilo gdje u sobi
SAM ĆE SE PRILAGODITI

LG ima prvi Dolby FlexConnect soundbar, uz njega zvučnike možete staviti bilo gdje u sobi

Dolby Atmos FlexConnect omogućuje postavljanje bežičnih zvučnika bez strogo definirane pozicije u prostoru. Sustav se softverski kalibrira prema rasporedu sobe i položaju zvučnika
Kineski udarac: Potajno izradili stroj za čipove koji Zapad brani
'ŽELIMO IH IZBACITI'

Kineski udarac: Potajno izradili stroj za čipove koji Zapad brani

Ovaj proboj kruna je šestogodišnje vladine inicijative za postizanje neovisnosti u proizvodnji poluvodiča, jednog od najviših prioriteta predsjednika Xi Jinpinga.