Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
6 komentara

Outlander PHEV nema premca u gradu, ali on može još i više

U gradu ne troši gotovo ništa zbog pogona na struju, a benzinski motor omogućava duža putovanja bez stresa i čekanja

Davis Cup, Hrvatska - Argentina
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
6 komentara

Električni automobili savršeni su sve dok ne morate napuniti baterije. Bez obzira na to koristite li brzi ili klasični punjač, to traje predugo i zato ovi auti mogu biti muka na duljim putovanjima. 

Davis Cup, Hrvatska - Argentina | Autor: Igor Kralj/PIXSELL Foto: Igor Kralj/PIXSELL

Zato su plug-in hibridi trenutačno najbolje rješenje za one koji žele štedjeti, biti ekološki, ali se ne žele odreći očitih prednosti klasičnih automobila. Outlander PHEV ima relativno malu bateriju koja je u praksi dovoljna za 30-40 kilometara gradske vožnje, a nakon toga može bez problema nastaviti na benzin. Sustav funkcionira besprijekorno, a doseg kao i maksimalna brzina PHEV-a na struju od 120 km/h dovoljni su za većinu svakodnevnih prometnih situacija.

Davis Cup, Hrvatska - Argentina | Autor: Igor Kralj/PIXSELL Foto: Igor Kralj/PIXSELL

Outlander PHEV oduševljava mirnim i tihim radom na struju, no niti na benzin nije mnogo grublji i glasniji. U tom pogledu ovo je pravi wellness na kotačima u usporedbi s dizelašima koji inače vladaju u ovoj klasi. Kako smo Outlander vozili u hladnom dijelu godine, automobil bi pri svakom paljenju ujutro uključio benzinski motor na nekoliko minuta da se zagrije rashladna tekućina i profunkcionira grijanje. Unatoč tome potrošnja je tijekom testa iznosila samo 2,4 l/100 km, s tim da smo oko 75% kilometraže odradili samo na struju. Naravno, pri dužim putovanjima potrošnja raste nakon što se istroši baterija i iznosi oko 8 l/100 km.

Minus Outlandera je relativno niska maksimalna brzina, od 170 km/h, koja jednostavno ne priliči ovako moćnom, velikom i luksuznom automobilu. Cijena je, s druge strane, sasvim u redu u usporedbi s konkurencijom i s obzirom na to da je automobil izuzetno bogato opremljen i da donosi veliku uštedu goriva. Ovo je bez sumnje najosebujniji, ali i najkorisniji “elektroautomobil” na tržištu.

Davis Cup, Hrvatska - Argentina | Autor: Igor Kralj/PIXSELL Foto: Igor Kralj/PIXSELL

TVORNIČKI PODACI
masa: 1845 kg
dimenzije: 466x181x168 cm
motor: 1998 ccm + 2 električna
snaga:  121 KS + 82 KS + 82 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  11 s
najveća brzina: 170 km/h
potrošnja:  1,9 l /100 km
cijena: 394.900 kn (testni model)   389.900 kn (bez doplata) 

Testirani Mitsubishi Outlander P-HEV u opremi ima grijana kožna sjedala, grijani volan, led prednja svjetla, 18” alunaplatke,  6,1” naslon...

Davis Cup, Hrvatska - Argentina | Autor: Igor Kralj/PIXSELL Foto: Igor Kralj/PIXSELL

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message