Nasljednik Partnera izgleda mnogo dojmljivije te nudi najmodernije tehnologije i više mjesta. Nude ga u dvije izvedbe koje se razlikuju po dužini
Peugeot Rifter na tragu je monovolumena, ali i SUV-a
Od 1996. godine, kad je predstavljen prvi Peugeot Partner, ovaj praktičan obiteljski auto prodan je u čak 1,250.000 primjeraka. Od toga je oko 10.000 primjeraka završilo na našem tržištu.
Jasna prednost ovakvog tipa automobila je dobivena količina prostora za uložen novac i tri odvojena sjedala u drugom redu. Stoga se za ovakve automobile odlučuju uglavnom oni koji imaju velike obitelji ili trebaju puno prostora za posao. A njima će se jako svidjeti novosti koje donosi Rifter. Automobil nude u dvije izvedbe različite po dužini. Kraća ima 440 cm a duža 475 cm i obje se nude u verzijama s pet ili sedam sjedala. Prtljažnik Riftrea je ogroman. U njega stane 775 litara u osnovnoj verziji te 1050 litara u produženoj izvedbi. Preklapanjem sjedala njegov volumen raste na 4000 litara, a tu su i dodatni pretinci obujma 186 litara.
Izgledom i tehnologijama Rifter daje do znanja da ne želi biti jednostavan nasljednik Partnera nego da mu apetiti sežu i izvan klase. Rifter bi tako mogao konkurirati i monovolumenima, pa i određenim SUV modelima. Stoga je i ponuda opreme vrlo bogata, a Rifter se može pohvaliti nekim tehnologijama koje još nismo našli u ovoj klasi, poput bežičnog punjenja mobitela ili adaptivnog tempomata.
Rifter se nudi s dva benzinska motora snage 110 i 130 KS (snažniji dolazi iduće godine) te s dizelima koji razvijaju 76, 102 i 130 KS. U ponudi će biti i automatski mjenjač s osam stupnjeva prijenosa. Najjeftiniji model je osnovni dizelaš koji stoji 153.975 kn.
Puno praktičnosti
Serijska klizna vrata olakšavaju ulazak na stražnja sjedala, a kad su sjedala preklopljena u unutrašnjost stane teret duljine 270 centimetara (305 u produženu verziju). U unutrašnjosti je čak 28 pretinaca. Produžena XL verzija stoji 7000 kuna više od standardne.
Zanimljiva pojava
Iz nekih kutova gledanja Rifter izgleda poput simpatičnoga križanca SUV-a i monovolumena, a taj dojam osnažuje karoserija, koja je malo više podignuta od podloge. Straga Rifter ipak ne može skriti podrijetlo.
Napredna unutrašnjost
Rifter poput drugih novih Peugeota ima i-Cockpit s malim upravljačem, instrumentima iznad njega i velikim središnjim dodirnim zaslonom (do 8” promjera). Ovo rješenje vrlo je ergonomski povoljno.