Obavijesti

Tech

Komentari 22

Picasso je jedan od rijetkih koji je preživio najezdu SUV-ova

Picasso je jedan od rijetkih koji je preživio najezdu SUV-ova
9

Većina monovolumena su beskrajno dosadna vozila, no C4 Picasso je krajnja suprotnost tome. Vrlo je atraktivan i napredan, a istodobno nudi i komfornu vožnju te jako puno prostora

VIDEO

SUV automobili ukrali su tržište monovolumenima, njihovu najezdu izdržali su samo rijetki modeli, a među njima Citroën C4 Picasso. Ovaj spektakularni monovolumen istaknuo se time što je zastarjeli monovolumenski koncept oživio izuzetno naprednim dizajnom i tehnikom. Tako je dobiven automobil koji je praktičniji i prostraniji od SUV-ova, dok im atraktivnošću može itekako parirati.

Dizajn C4 Picassa je izuzetno hrabar, no vrijeme je pokazalo da je i sto posto pogođen. Naime, gotovo pet godina nakon predstavljanja C4 Picasso izgleda svježe i atraktivno, nije brzo zastario kako to najčešće bude kod naprednih i hrabrih dizajnerskih formi. Iako je krajnje neobično dizajnirana i koncipirana, unutrašnjost C4 Picassa je oaza komfora i svojevrsnog automobilskog wellnessa.

CITROEN_C4

Krajnje neobičan koncept s velikim LCD zaslonom koji služi kao instrumenti prije pet godina bio je prava revolucija, a danas ga prihvaća sve više proizvođača. Taj zaslon moguće je uvelike konfigurirati, mijenjati njegov izgled i funkcije. Ispod njega smješten je još jedan zaslon. On je osjetljiv na dodir i služi za uobičajene funkcije, poput radija ili navigacije, ali i kao upravljački centar za funkcije klimatizacije i ventilacije.

Zbog toga središnji dio prednje konzole izgleda atraktivno i očišćeno od previše tipki, no istodobno trpi i praktičnost. Naime, da biste, primjerice, promijenili temperaturu morate ući u izbornik i onda “prstom gađati” po zaslonu. Klasične komande klime bile bi mnogo elegantnije i bolje rješenje.

CITROEN_C4

Motor testiranog Picassa je odličan izbor. Poznati 1,6-litreni dizel sa 120 KS sasvim je dovoljne snage, a u Picassu radi iznimno mirno i štedljivo. Na testu smo primjerice trošili 6,1 l/100 km, što je mnogo više od deklarirane potrošnje, no još osjetno manje od očekivanog za ovako veliki auto.

Motor se vrlo dobro slaže i s komfornim automatskim mjenjačem. Najbolje strane Picassa su izuzetan komfor u vožnji i prostranost. Iako je riječ o kraćoj, elegantnijoj verziji ovog auta, prostor na stražnjoj klupi je raskošan, a u prtljažnik stane 537 litara. Cijena auta je, u usporedbi sa SUV-om podjednakih dimenzija i opreme, osjetno niža, i to je još jedna prednost Picassa.

CITROEN_C4
Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 22
VIDEO

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac
VATRENI AS OTVORENO

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac

Nikad nisam stigao zahvaliti Mariju Budimiru za prvi gol u Dinamu, pet puta kaznili su me zbog kašnjenja, a u Dinamu je minuta kašnjenja 100 eura! Stotine Brazilaca prijetile su mi smrću nakon gola na SP-u...

U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?
'RENTATE' LI SVOJ VID?

U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?

Iako je to na našim prostorima možda nepojmljivo, u južnokorejskoj kulturi smatraju da, ako osobe starije od 20 godina nose naočale za vid, imaju 'loše roditelje' koji na vrijeme nisu ispravili dioptriju djetetu kad je to bilo potrebno
Gdje su Hajdukovi juniori točno godinu dana nakon finala LP-a?
OBLJETNICA VELIKOG USPJEHA

Gdje su Hajdukovi juniori točno godinu dana nakon finala LP-a?

Finale Lige prvaka mladih najveći je uspjeh Hajdukove akademije, ali malo je igrača dobilo priliku u seniorima. Dijelom zbog odluke čelnika kluba da jure naslov prvaka, dijelom jer se sami nisu izborili za minutažu