Automobil nema unaprijed upisane koordinate staze nego je savladava na osnovi onoga što u tom trenutku vidi, pa bi tako mogao voziti i na svakoj drugoj stazi
Pogledajte kako je Audi RS7 jurio 240 na sat bez vozača
Sportski RS7, koji razvija 560 KS, proteklog je vikenda začinio finale njemačkog prvenstva turističkih automobila, DTM-a. Audi je, naime, bez vozača odvozio nekoliko krugova na Hockenheimu, i to u punoj trkaćoj brzini. Sve to omogućili su sofisticirani senzori, kamere i radari, hidraulika, elektronika te napredna računala zahvaljujući kojima automobil cijelu stazu može voziti milimetarski precizno. Automobil nema unaprijed upisane koordinate staze nego je savladava na osnovi onoga što u tom trenutku vidi, pa bi tako mogao voziti i na svakoj drugoj trkaćoj stazi na svijetu.
Iz tvrtke tvrde da je krug bio na razini onoga što mogu profesionalni trkaći vozači. Ovom demonstracijom Audi želi pokazati veliki potencijal vozila s automatskim pilotom. Prije tjedan dana američki proizvođač Tesla predstavio je sustav poluautomatske vožnje. Model S opremljen njime drži se svojeg voznog traka, mijenja ga na dodir žmigavca, poštuje znakove, automatski koči i ubrzava te potpuno samostalno vozi u idealnim uvjetima. Iz Tesle su najavili kako bi već za pet-šest godina automobili mogli samostalno voziti. Slične projekte intenzivno razvijaju Google i Volvo. I njihovi bi automobili za nekoliko godina mogli na cestu.