Obavijesti

Tech

Priznati stručnjaci su odlučili: 24sata je medijski Superbrand!

Priznati stručnjaci su odlučili: 24sata je medijski Superbrand!
1

24sata je vodeći brand u svim segmentima - print, web, društvene mreže, mobile i video. Mreža 24sata može se pohvaliti najvećom web publikom od više od 1,5 milijuna čitatelja mjesečno

VIDEO

Nakon niza domaćih i međunarodnih priznanja i nagrada koje je 24sata dobio u 2017. godini, možemo se pohvaliti i prestižnom titulom Superbrands.

Stručno vijeće Superbrands Hrvatska 2017/2018., koje čini uski krug priznatih stručnjaka iz svijeta medija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa, dodijelilo je Superbrands priznanja najboljim brandovima na hrvatskom tržištu. Glavne karakteristike ocjenjivanja brandova temelje se na vrijednostima koje ih diferenciraju od ostalih te ih čine snažnima na otvorenom tržišno-komunikacijskom polju. To su kvaliteta, različitost, pouzdanost i emotivni učinak.

24sata je tako izabran za Superbrands te nosi pravo na oznaku i korištenje titule Superbrands Hrvatska 2017/2018.

Superbrands je oznaka izvrsnosti, priznata i korištena u 90 zemalja svijeta tijekom više od 20 godina te je značajan komunikacijski faktor vrijednosti branda.

24sata medijski je brand br. 1 u Hrvatskoj, vodeći na tržištu u svim segmentima – print, web, društvene mreže, mobile i video. Digitalna mreža 24sata broji deset različitih brandova: Express, JoomBoos, miss7, Autostart, Gastro, ZdravaKrava, Klokanica, Goal, BlogBuster i, najveći među njima, 24sata.

Mreža 24sata može se pohvaliti najvećom web publikom od više od 1,5 milijuna čitatelja mjesečno, čime doseže od dva od tri internetska korisnika u Hrvatskoj, te najvećom Facebook publikom među konkurentima – stranica 24sata broji više od 1,2 milijuna fanova (izvor: GemiusRating, Facebook 2017/12).

U posljednje dvije godine 24sata pokreću videorevoluciju na hrvatskom, ali i regionalnom tržištu te osvajaju sve platforme. Svoju “digital first” strategiju nadograđuje iz dana u dan, neprestano se prilagođava uvjetima na tržištu i kreira nove formate te potvrđuje lidersku poziciju u svim područjima, od tiska do digitala. 24sata svoj sadržaj kreira prema interesima čitatelja i korisnika portala, a snažan tim zaposlenika uspijeva zadovoljiti želje brojnih korisnika i klijenata.

- Ovo priznanje je još jedan dokaz da je 24sata lider na tržištu, što su prepoznali naši korisnici i klijenti na svim platformama. I dalje ćemo se svakodnevno truditi i usavršavati naš sadržaj prateći svjetske trendove i inovacije - rekao je Goran Gavranović, glavni urednik 24sata.

- Već godinama 24sata se kroz međunarodna priznanja potvrđuju kao najinovativnija medijska kuća u regiji, čiji se uspjeh, osim na inovacijama, temelji na prepoznavanju onoga što javnost zanima, poštenom i beskompromisnom novinarstvu, kao i povjerenju koje nam upućuje naša publika - rekao je Boris Trupčević, član Uprave 24sata i direktor Styrije za Hrvatsku. Do sada smo dobili ukupno 66 priznanja od uglednih domaćih i svjetskih institucija: International News Media Association, Digiday, World Association of Newspapers and News Publishers, Effie, European Newspaper Award, World Editors Forum, Qudal, Best Buy Award, Reader’s Digest...     

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

VIDEO

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV
SVJETSKA PREMIJERA

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV

Rijetko koji model na tržištu ovdje nudi više prostora, i iskreno, trenutno nam ne pada na pamet ni jedan veliki SUV koji bi imao više prostora od ove Škode

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac
VATRENI AS OTVORENO

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac

Nikad nisam stigao zahvaliti Mariju Budimiru za prvi gol u Dinamu, pet puta kaznili su me zbog kašnjenja, a u Dinamu je minuta kašnjenja 100 eura! Stotine Brazilaca prijetile su mi smrću nakon gola na SP-u...
U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?
'RENTATE' LI SVOJ VID?

U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?

Iako je to na našim prostorima možda nepojmljivo, u južnokorejskoj kulturi smatraju da, ako osobe starije od 20 godina nose naočale za vid, imaju 'loše roditelje' koji na vrijeme nisu ispravili dioptriju djetetu kad je to bilo potrebno