Već tri dana traju muke korisnika uređaja koji je sinonim za slanje poruka. Prvo su probleme imali europski korisnici, a uskoro su se proširili na druge kontinente
Problemi s BlackBerryjem još traju, moguća milijunska šteta
Problemi s podatkovnim prometom korisnika BlackBerryja traju već tri dana, a posebno im smeta manjak informacija koje im pruža kanadska tvrtka Research in Motion (RIM), koja stoji iza tog mobilnog uređaja.
RIM je još u utorak izašao s informacijom kako do smetnji dolazi zbog problema u njihovoj infrastrukturi te kako rade na uklanjanju problema, no mukama korisnika još nije došao kraj, pa gnjev i nezadovoljstvo iskaljuju preko Twittera, piše Guardian.
Kako objašnjava BBC-jev stručnjak za tehnologiju Rory Cellan-Jones, ovi su problemi posebno sramotni za BlackBerry jer je riječ o uređaju koji je postao svojevrsni sinonim za slanje poruka. Posebno je problematičan način na koji je tvrtka reagirala na problem - odnosno, nije reagirala. Unatoč učestalim upitima nezadovoljnih korisnika koji su htjeli znati što se događa s njihovim omiljenim uređajima, RIM je ostao na šturoj i ne pretjerano informativnoj izjavi.
Iako su u početku probleme imali samo europski korisnici, oni su se uskoro proširili i na Bliski Istok i Afriku, a kasnije, prema informacijama koje je objavio RIM i na Brazil, Čile, Argentinu i Indiju.
Ovo će biti još jedan težak udarac kompaniji koja se ove godine mučila s lošijom prodajom zbog pojave sve jeftinijih Android uređaja i Appleova iPhonea. Upitno je kolika će biti financijska šteta, no mogla bi se brojiti u milijunima dolara, a u tvrtki bi trebali biti zabrinuti i za gubitak sadašnjih i potencijalnih korisnika koji bi se nakon ovog incidenta mogli okrenuti nekim drugim uređajima.