Obavijesti

Tech

Komentari 2

Proslavili ih ventilatori, a sada planiraju raditi električne aute

Proslavili ih ventilatori, a sada  planiraju raditi električne aute
1

Usisavač i ventilatori su proizvodi po kojima znamo za tvrtku Dyson, no njihov osnivač 2020. želi imati i električni automobil. O autu se zna samo da će biti 'radikalan i drugačiji'

VIDEO

Britanski Dyson poznat je po usisavačima i ventilatorima te sušilima za ruke, no sada je ova kompanija najavila da će uložiti više od 16 milijardi kuna u razvoj električnog automobila. Njihov 'radikalni' auto trebao bi biti lansiran 2020. godine, a osnivač kompanije James Dyson potvrdio je kako 400 ljudi već dvije godine u tajnosti radi na automobilu. 

No još nisu izradili prototip, a trebaju odabrati i gdje bi smjestili tvornicu. Dyson nije otkrio više detalja, navodeći da je konkurencija žestoka i da moraju učiniti sve što mogu da karakteristike automobila ostanu tajne. Tako se još ne zna ni koliko automobila planiraju proizvoditi i kolika će mu biti cijena te doseg s baterijama. 

Dyson je otkrio kako je ideju za auto dobio još krajem '80-ih godina prošlog stoljeća, no u međuvremenu je radio na motorima i baterijama za usisavače. Sada najavljuje drugačiji i radikalan auto, jer 'nema smisla raditi auto koji je kao i svaki drugi'. No, sigurno je i da neće biti jeftin, piše BBC.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 2

VIDEO

VIDEO Ovo je prvi svjetski sustav za presađivanje glave: 'To je nekad bilo nezamislivo...'
ROBOT SVE ODRAĐUJE

VIDEO Ovo je prvi svjetski sustav za presađivanje glave: 'To je nekad bilo nezamislivo...'

Prvi svjetski 'sustav za presađivanje glave' je predstavljen javnosti s nadom da će početi s radom u roku od osam godina

Izvješće Amerikanaca: BMW, Jaguar i Volkswagen koristili zabranjene kineske dijelove
CARINSKI RAT

Izvješće Amerikanaca: BMW, Jaguar i Volkswagen koristili zabranjene kineske dijelove

BMW je uvozio automobile, Jaguar Land Rover dijelove, a Volkswagen je proizvodio automobile s dijelovima kineske grupe Sichuan Jingweida Technology, koja je u SAD-u zabranjena zbog prisilnog rada Ujgura, stoji u izvješću odbora američkog Senata za financije.
Stellantis upozorava: Carine na kineske aute mogu potaknuti inflaciju i neće riješiti problem
CARINSKI RAT

Stellantis upozorava: Carine na kineske aute mogu potaknuti inflaciju i neće riješiti problem

Carine na uvoz kineskih vozila u Europu i SAD "velika su zamka za zemlje koje ih se odluče uvesti", a zapadne proizvođače automobila neće poštedjeti restrukturiranja