Nakon prvih testnih vožnji u Sloveniji je jasno. Mercedesova A-klasa svojim izgledom, karakteristikama, i opremom očito cilja na mlađe premium kupce
Radikalni zaokret za A-klasu: Postaje puno skuplji kompakt
Iskreno, nisam vjerovao da će se Mercedes usuditi napraviti ovakav automobil, riječi su glavnog dizajnera nove A-klase koje dovoljno opisuju radikalnost koje je donio novi automobil iz Stuttgarta. A-klasa više nije gradski monovolumen, već sportski kompakt čiji je dizajn inspiriran ni manje, ni više nego - SLS AMG-om.
Nova A-klasa svoje kupce više ne traži među racionalnim sredovječnim tipovima, već aktivnim mladim ljudima i izravno napada BMW serije 1. Atraktivan vanjski dizajn, dobro slijedi i dinamična, sportska unutrašnjost. Za razliku od dosadašnje A-klase, kvaliteta i odabir materijala oduševljavaju, a mogućnosti individualizacije su velike.
I u pogledu motora, A-klasa starta sportski. Svih šest motora su novi, opremljeni turbo punjačima i vrlo štedljivi. Najslabiji dizelaš razvija 109 KS, a vrh ponude trenutno predstavlja benzinac s 211 KS s kojim A-klasa od 0 do 100 km/h sprinta za 6,6 sekundi i postiže maksimalnih 240 km/h. Novost u ponudi je i automatski mjenjač s dvije spojke - 7G-DCT. Njega je moguće kombinirati sa svim motorima u ponudi.
Ponašanje novog kompakta u vožnji je vrlo dinamično. Tek prilikom pretjerivanja automobil bježi “preko nosa”, dok je maleni upravljač vrlo precizan i izravan. Udobnost je na visokoj razini. Potpuna transformacija A-klase ima i jednu dosta negativnu popratnu pojavu. Cijena je osjetno skočila. Za Hrvatsku ona još nije poznata, no u Njemačkoj osnovni model stoji oko 24 tisuće eura, što je porast za oko 35 posto.