Obavijesti

Tech

Komentari 27

Razveseli na prvi pogled: Vozili smo Kijin novi crossover Stonic

Razveseli na prvi pogled:  Vozili smo Kijin novi crossover Stonic
4

U najprodavanijoj klasi caruju europski auti, no ova će im Kia sigurno pokvariti planove. Razigran dizajn i brojne mogućnosti individualizacije privući će mlade kupce

VIDEO

Nakon Sportagea, koji je odavno osvojio tržište, Kia isto planira napraviti i u klasi malih crossovera. 

Već na prvi pogled jasno je da je pred nama nova zvijezda automobilske scene koja bi trebala pokvariti planove bestselerima poput Renaulta Captura i Peugeota 2008. Kia Stonic ulazi u najbrže rastuću klasu automobila koju traži sve više kupaca, bez obzira na njihovu starost ili spol. Već za koju godinu ovi automobili bi prodajom mogli nadmašiti tradicionalne gradske modele i kompakte.

Dizajnom se Stonic ne ugleda niti na jedan drugi model Kije, mnogo je razigraniji od velikog Sportagea uz mnogo više mogućnosti individualizacije, primjerice s dvobojnim varijantama s pet boja krova, šarenim unutrašnjostima u četiri različite boje i drugim ukrasima. Stonic je auto koji svojim izgledom privlači poglede.  

No nije sve samo u razigranom dizajnu. Stonic je vrlo prostran i praktičan auto koji može poslužiti za potrebe obitelji. Potvrđuje to i prtljažnik od 352 litre koji je na razini kompaktne klase. Stonic je mnogo prostraniji nego što bi očekivali od auta dugačkog 414 centimetara, a i oprema je bolja od očekivanog, pogotovo kada su u pitanju sustavi za pomoć u vožnji. Vrlo ugodno iznenađenje je ponašanje u vožnji. Po onome što smo isprobali na prezentaciji u Berlinu i okolici, ovo je najbolji vozački auto u klasi, mnogo uvjerljiviji od prosjeka konkurencije. Ulijeva mnogo povjerenja u brzim zavojima ali i pri brzinama od 170, 180 km/h koliko smo pojurili njemačkim autocestama. 

Uz to je i vrlo udoban. Za pogon Stonica zadužena su tri benzinska i jedan dizelski motor. Osnova su atmosferski benzinci od 84 i 100 KS, vrh ponude, ali i najzabavniji odabir je 1-litreni turbo sa 120 KS, a dizelsku stranu predstavlja motor obujma 1,6 litara sa 110 KS. Pogon je na prednje kotače, a u ponudi će biti tri razine opreme. Prodaja u Hrvatskoj počinje 25. listopada. Cijena se još ne zna, no prema najavama trebala bi biti na razini Captura i 2008.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 27
VIDEO

VIDEO Svakih 28 sekundi izrade Honor mobitel i nikad ne staju. Zavirili smo u pogon budućnosti
STOTINE MILIJUNA ZA RAZVOJ

VIDEO Svakih 28 sekundi izrade Honor mobitel i nikad ne staju. Zavirili smo u pogon budućnosti

Honor je uložio 200 milijuna dolara u razvojni centar u Shenzhenu, a mi smo bili prvi mediji koji su ga posjetili. Ovdje rade na telefonima koji stižu za dvije ili tri godine, a posjetili smo i tvornicu u kojoj su sami razvili robote za izradu uređaja

Elon Musk u posjetu Kini zbog pregovora o uvođenju softvera za autonomnu vožnju
NENAJAVLJENI POSJET

Elon Musk u posjetu Kini zbog pregovora o uvođenju softvera za autonomnu vožnju

Direktor Tesle Elon Musk u nedjelju je doputovao u nenajavljeni posjet Pekingu gdje bi se trebao sastati s visokim dužnosnicima i s njima razgovarati o uvođenju softvera za autonomnu vožnju (FSD) i o dozvoli za prijenos podataka u inozemstvo
Od ovisnika do zvijezde: Evo tko je Grše, slušaju ga brojni Hrvati
GRGO ŠIPEK

Od ovisnika do zvijezde: Evo tko je Grše, slušaju ga brojni Hrvati

Glazba je triljskom reperu, kako je znao reći, spasila život. Krajem srednje škole s prijateljem je osnovao grupu III. Čin