Obavijesti

Tech

Komentari 3

Recite to s manje riječi: Twitter daje 117 znakova za poruke

Recite to s manje riječi: Twitter daje 117 znakova za poruke
1

Radi se o promjeni u t.co skraćivanju linkova koje je sada produženo na najviše 22 znaka. Sada će skraćeni linkovi ostaviti malo manje mjesta za komentar uz link

VIDEO

Šaljete li u porukama na Twitteru i linkove, vaši tvitovi odsad će biti nešto kraći. Naime, od srijede će sve poruke s URL-om biti skraćene na 118 znakova, odnosno 117 za https linkove. Kako piše Mashable, ovo su najavili još u prosincu, a radi se o promjeni u t.co skraćivanju linkova koje je sada produženo na najviše 22 znaka. Sada će skraćeni linkovi ostaviti malo manje mjesta za komentar uz vaš link, a aplikacije koje koriste t.co za skraćivanje linkova moraju se prilagoditi od srijede. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 3

VIDEO

VIDEO Ovo je prvi svjetski sustav za presađivanje glave: 'To je nekad bilo nezamislivo...'
ROBOT SVE ODRAĐUJE

VIDEO Ovo je prvi svjetski sustav za presađivanje glave: 'To je nekad bilo nezamislivo...'

Prvi svjetski 'sustav za presađivanje glave' je predstavljen javnosti s nadom da će početi s radom u roku od osam godina

Izvješće Amerikanaca: BMW, Jaguar i Volkswagen koristili zabranjene kineske dijelove
CARINSKI RAT

Izvješće Amerikanaca: BMW, Jaguar i Volkswagen koristili zabranjene kineske dijelove

BMW je uvozio automobile, Jaguar Land Rover dijelove, a Volkswagen je proizvodio automobile s dijelovima kineske grupe Sichuan Jingweida Technology, koja je u SAD-u zabranjena zbog prisilnog rada Ujgura, stoji u izvješću odbora američkog Senata za financije.
Stellantis upozorava: Carine na kineske aute mogu potaknuti inflaciju i neće riješiti problem
CARINSKI RAT

Stellantis upozorava: Carine na kineske aute mogu potaknuti inflaciju i neće riješiti problem

Carine na uvoz kineskih vozila u Europu i SAD "velika su zamka za zemlje koje ih se odluče uvesti", a zapadne proizvođače automobila neće poštedjeti restrukturiranja