Četvrta generacija Meganea bazira se na velikom Talismanu, a rezultat je iznimno komforan automobil s mnogo prostora, ali i neočekivano dobrim voznim svojstvima
Renault Megane: Tradicionalni komfor i novi sportski duh
Duži, niži i osjetno širi, Megane se ponovo u potpunosti transformirao. Iz generacije u generaciju Francuzi radikalno mijenjaju dizajnerski smjer, a to su učinili i sada.
Ovoga puta je naglasak na sportskoj pojavi, voznim karakteristikama i svojevrsnom premium osjećaju u unutrašnjosti. Iz tog razloga Megane je nastao na platformi limuzine srednje klase, novog Talismana. Duži je 7 cm, širi čak 5 cm, a istodobno je niži 3 cm. Sve to pozitivno utječe na ponašanje u vožnji, ali i na prostranost. Megane nudi mnogo mjesta straga i relativno veliki prtljažnik od 384 litre.
Komfor je na najvišoj razini, a ovdje se posebno ističu udobna, sportski oblikovana sjedala. Ugodnom osjećaju u unutrašnjosti pridonosi i veliki (do 8,7 inča) zaslon osjetljiv na dodir koji je, kao i u Espaceu, postavljen okomito. Instrumenti su moderna mješavina između digitalnih i analognih.
Za pogon će od početka prodaje biti zaduženo sedam turbomotora. Dizeli razvijaju od 90 do 130 KS, a benzinci od 100 do 205. Najsnažniji motor ugrađuje se u GT izvedbu koja donosi i sustav upravljanja na sve kotače te do 100 km/h juri za 7 sekundi. Ponudu motora kasnije će nadopuniti dizel sa 160 KS. Megane u Hrvatsku stiže tijekom veljače. Dizel sa 110 KS stajat će 139.900 kuna.