Novi Clio dizajnom se oslanja na koncept DeZir, a u odnosu na prethodnika auto je niži, širi i duži. Od motora se ističe trocilindrični TCe od 900 'kubika' i sa 90 'konja'
Renault predstavio novi Clio, ima manje i štedljivije motore
Renault je u utorak otkrio prve fotografije i službene detalje o novoj generaciji Clija koji će svoju premijeru doživjeti na pariškom salonu automobila u rujnu.
Clio će dolaziti samo u verziji s pet vrata, s time da su kvake za stražnja vrata skrivene u okviru pa djeluje kao da se radi o sportskijem trovratnom autu. Na dosta sportski dizajn je utjecao koncept DeZir, a radi se i o prvom modelu iza kojeg stoji Laurens van den Acker, a koji će zacrtati buduću dizajnerski izričaj francuskog proizvođača.
Kako navode u Renaultu, želja je bila prenijeti stil i emocije s koncepta na proizvodni model, a Clio, dodaju, ispunjava te želje.
U odnosu na prethodnika auto je niži, ali i širi te duži, a dolazit će u osam boja. Nov je i dizajn unutrašnjosti s digitalnim brzinomjerom te novim multimedijalnim sustavom na središnjoj konzoli.
Manji i štedljiviji motori za novi auto
Novi Clio će biti prvi Renaultov model s trocilindričnim TCe motorom obujma 900 'kubika', sa Stop&Start funkcijom te 90 KS. Navodi se i (tvornička) potrošnja od 4,3 litre te okretni moment od 135Nm pri 2500 o/min.
Tu je i novi 1,5 dCi motor sa Stop&Start funkcijom te 220 Nm okretnog momenta pri 170 o/min i potrošnjom od samo 3,2 litre dizela.
Uz Clio će se moći odabrati i 1,2 litreni TCe motor sa 120 KS, dvostrukom spojkom i šest brzina. Renault navodi okretni moment od 190Nm pri 1750 o/min. Taj motor je trenutno u procesu homologacije, i trebao bi biti dostupan sljedeće godine.
Aplikacije i multimedija
Kupcima nove generacije Clija na raspolaganju će biti niz detalja kojima će moći personalizirati automobil, od kućišta retrovizora, materijala, volana...
Multimedijalni sustav R-Link koji je viđen na modelu Zoe još na ženevskom sajmu automobila, u Cliju će također biti opcija. Radi se o 7 inčnom ekranu osjetljivom na dodir s glasovnim komandama. U njemu će biti TomTom navigacija, a sustav je povezan s elektronikom automobila te analizira ponašanje vozača i savjetuje kako smanjiti potrošnju. Vozači će moći za svoj Clio skidati i aplikacije, baš kao i na mobitelu. Clio će dolaziti i s kvalitetnijim zvučnicima te Bluetooth radijom.
Auto će se proizvoditi u Francuskoj i Turskoj.