Obavijesti

Tech

Komentari 20

Šarmantan prije svega: Maleni Opel nije sretan na autocesti

Šarmantan prije svega: Maleni Opel nije sretan na autocesti
3

Opelov mališan osvaja simpatičnim dizajnom, bogatom opremom i mogućnostima personalizcije te šarmantnim i kvalitetnim kokpitom. Vozački, Adam blista u gradu

Adam, nazvan po osnivaču kompanije, što samo po sebi govori o važnosti ovog modela za tvrtku, Opelov je izlet u klasu gradskih minija. Ovakvi ušminkani urbani mališani imaju dobru prođu kod europskih kupaca, što dokazuje uspjeh Minija i Fiata 500. Luksuz se i u malom pakiranju dobro naplaćuje, a na tu kartu igra i Opel. Tako Adam u sportskom i bogato opremljenom paketu Slam (šest zračnih jastuka, ABS, ESP, kožom presvučena unutrašnjost, sportski ovjes, el. paket, klima-uređaj) s motorom od 87 KS starta na 116.000 kuna. A uz dodatke poput bijeloga krova, OPC dodataka te svjetlećih i karbonskih ukrasa u interijeru cijena raste na gotovo 140.000 kuna.

Puno je to novca za automobil kraći od četiri metra s mjesta samo za dvoje i eventualno nekoliko vrećica špeceraja. Jer stražnja je klupa praktički neupotrebljiva u slučaju viših putnika sprijeda, a prtljažnik prima 170 litara. No zato vozač i suvozač uživaju u pravoj raskoši, kako prostorom tako i luksuzom, a dinamika u vožnji te zavidni pogledi prolaznika su zajamčeni. Mjesta naprijed ima dovoljno i za iznadprosječno visoke, a upravljač je atraktivan i izgledom i na dodir. Voljeli bismo, doduše, da pruža više otpora i osjećaja, no zato je vrlo izravan, što uz kratki razmak među osovinama auto čini vrlo agilnim.

Tako Adam skreće bez pogovora u svakom trenutku, čemu pridonosi i sportsko podvozje. Ono, doduše, unosi i dozu tvrdoće, koja se na domaćim cestama neće svima svidjeti. Motor u potrazi za živosti treba tjerati u visoke okretaje, no ipak, uz sustav start/stop, nije rastrošan. U gradu smo vozili s manje od 7 l/100 km, a na otvorenoj cesti i s manje od 6 litara na 100 km.

Više voli grad od autoceste

Odlazak Adamom na izlet ili godišnji odmor nije neki doživljaj. Kratak je i prilično nemiran na velikim brzinama, pritom i vrlo bučan, a slab motor se muči, pa i potrošnja raste. Doduše, na još prihvatljivih 8,9 l/100 km.

Zvjezdani krovni pokrov

Jedna od zanimljivosti Adama svakako je krovni pokrov, u kojem su skrivene 64 LE diode, pa u mraku krov “glumi” zvjezdano nebo. Doplata je 3400 kuna, a u cijenu je uključeno i dodatno osvjetljenje unutrašnjosti.

Opel Adam 1.4 Slam

TVORNIČKI PODACI:
masa: 1120 kg
dimenzije: 370x172x148cm
obujam:  1398 ccm
snaga: 64 kW/87 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  12,5 s
najveća brzina: 176 km/h
potrošnja:  5,1 l /100 km

CIJENA: 139.200 kn (testni model)  116.000 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Audi A1, Renault Twingo, Fiat 500, Ford Ka, Mini

PLUS: atraktivan dizajn, moderan interijer, oprema, okretnost, ležanje na cesti, kvaliteta izrade, izravan upravljač
MINUS: neupotrebljiva stražnja klupa, malen prtljažnik, mali spremnik goriva i doseg, buka pri velikim brzinama

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 20
Galaxy S26 Ultra bit će pravi 'snagator'. Cure novi detalji
PUNIT ĆE SE PUNO BRŽE

Galaxy S26 Ultra bit će pravi 'snagator'. Cure novi detalji

Najnovije informacije iz regulatornih agencija potvrdile su dvije ključne nadogradnje koje će obradovati mnoge – globalno dostupan Snapdragon čip i osjetno brže punjenje
Trailer je brutalan i eksplicitan, a iza svega je ekipa iz Baldur’s Gatea 3: Dolazi novi Divinity
NAJAVA ZAPALILA MREŽE

Trailer je brutalan i eksplicitan, a iza svega je ekipa iz Baldur’s Gatea 3: Dolazi novi Divinity

Ako vam je na feedu stalno isti trailer koji izgleda kao miks horora i “NSFW” scene, niste jedini. Radi se o najavi nove igre Divinity i ljudi se prepiru je li to bilo previše za prvi trailer.
Gotovo svaki treći Europljanin koristi generativni AI: Evo kako po Eurostatu stoje Hrvati
EUROSTAT VIJESTI

Gotovo svaki treći Europljanin koristi generativni AI: Evo kako po Eurostatu stoje Hrvati

Generativni AI više nije stvar “geekova”. Eurostatovi novi podaci za 2025. pokazuju da ga koristi 32,7% stanovnika EU-a, a Hrvatska je malo ispod tog prosjeka.