Obavijesti

Tech

Komentari 19

Specijalci mu upali u kuću dok je preko Twitcha prenosio igru

Specijalci mu upali u kuću dok je preko Twitcha prenosio igru
2

"Swatter" je policiji rekao da živi na Joshuinoj adresi i da mu je netko upravo ubio cimera te da drži pištolj uperen i prema njemu. Nakon toga začuo se zvuk pištolja

Joshua Peters (27) doživio je vjerojatno jedan od najvećih šokova u životu dok je na live streamu preko Twitcha, pred 60.000 gledatelja, igrao Clash of Clans i Runescape. Dok je bio udubljen u igru, začuo je glas majke koja ga je obavijestila da im je u kući 10 naoružanih specijalaca.

Peters je u panici nestao sa streama, a vratio se nakon 15 minuta rekavši gledateljima da je bio žrtva swattinga, bizarne prakse čija je glavna svrha pozvati naoružane specijalce u nečiju kuću i uplašiti žrtvu. U Petersovom slučaju to je bilo uspješno. Policajci su pregledali kuću i ubrzo shvatili da im Peters govori istinu.

Uplašeni Joshua gledateljima je ispričao da je nepoznati građanin nazvao policiju u Minnesoti i rekao da živi na Joshuinoj adresi. Policiji je prevarant rekao da je netko ubio njegovog cimera te da sada cilja i na njega, a nakon toga začuo se z vuk pištolja.

- Vidio sam kako daješ moju adresu. Policajac je uperio pištolj u moju malu braću , sve zbog tebe. Mogao ih je i ubiti, mogli su umrijeti samo zato jer si ti odlučio "swattati" moj stream. Ne znam što imaš protiv mene i što sam ti ja učinio, ali moju obitelj nemoj uključivati u to . Oni to ne zaslužuju - poručio je Joshua nepoznatom"swatteru".

VIDEO

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 19
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta
ZANIMLJIV TREND U AUTOINDUSTRIJI

Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta

Dok se prosječni kupci dvaput misle zbog cijena i kamata, luksuzni segment se ponaša kao da krize nema. Studija tvrdi da potražnja za autima od 100.000 dolara i više i dalje raste.