Vesele i mnoga pomagala za pomoć u vožnji, kao tempomat, koji automatski održava udaljenost u odnosu na vozila ispred, no on nažalost radi samo do 140 km/h...
Stigao je novi Renault Megane: Vrlo štedljiv, moderan i udoban
Megane je jedan od najvažnijih noviteta godine na našem tržištu, a mi smo isprobali bogato opremljen model Intense sa štedljivim dizelašem od 110 KS.
Oduševljava potrošnja koja je u gradu iznosila 5,6 l/100 kilometara, a kombinirano nerijetko i manje od 5 litara. Motor je miran, uglađen i tih, a performanse su na razini onoga što očekujete od ovakvog automobila. Pohvale zaslužuje velika udobnost, od ovjesa, preko sjedala pa do izvrsne zvučne izolacije.
Vesele i mnoga pomagala za pomoć u vožnji, kao tempomat, koji automatski održava udaljenost u odnosu na vozila ispred, no on nažalost radi samo do 140 km/h, što je realno premalo za većinu vozača. Automobil je opremljen i Multi-Sense sustavom, kojim vozač može birati između pet načina vožnje, ekološkog, komfornog, normalnog, sportskog i personaliziranog. Jedini koji zaslužuje prigovor je ekološki jer Megane prebacivanjem u njega jednostavno izgubi previše snage i ponaša se previše tromo. Prilikom mijenjanja načina vožnje mijenja se i prikaz na digitalnoj ploči s instrumentima, što je vrlo dopadljiv detalj.
S obzirom na vrlo bagatu opremu testiranog modela i dobar dizelski motor, cijena od 175.433 kune za testirani model se u usporedbi s većinom konkurenata doima povoljno. Megane je auto za preporuku tražite li udoban, prostran i bogato opremljen kompakt.