Neočekivano, zbog provale na server i “curenja” službenih fotografija na Internet, Opel je tjedan prije planiranog skinuo “plahtu” s najveće zvijezde ove godine
Stigla najveća zvijezda godine: Nova Astra lakša je i do 200 kg
Automobil koji će službeno biti predstavljen tek u rujnu prilično je atraktivnog i agresivnog dizajna, no Opel je najponosniji zbog onog što se krije ispod karoserije. Nova Astra je naime i do 200 kilograma lakša od prethodnog modela što se osjetno odražava na vozne karakteristike i potrošnju.
Nova Astra je i nešto kraća od prethodnice (5 cm) i u dužinu sada mjeri 437 cm. Također je niža i to za 3 cm. Istodobno, manji je i međuosovinski razmak, no unatoč tome prostor u unutrašnjosti je raskošniji. Velika ušteda u masi postignuta upotrebom lakših i čvršćih materijala, baš je ono što je Astri trebalo. Naime najčešća kritika na račun aktualne Astre je baš njena velika masa, koja se negativno odražava na performanse i potrošnju goriva.
Velike promjene dogodile su se i u pogledu motorizacije. Svi pogonski agregati sada imaju turbo. Najslabiji motor nove Astre bit će 1.6-litreni dizel sa 95 KS, dok osnovu kod benzinca predstavlja 1.0-litreni trocilindrični turbo sa 105 KS. Novost je i 1.4-litreni benzinski motor sa 145 KS i maksimalnim okretnim momentom od 250 Nm. Među daljnjim novostima Astre valja istaknuti IntelliLux LED prednja duga svjetla koja svijetle 30-40 metara dalje od halogenih ili ksenonskih svjetala. Zbog toga će vozač Astre pri 80 km/h objekte uz cestu primijetiti otprilike 1,5 sekundi ranije. Tu je i multimedijski sustav koji između ostalog nudi Wi-Fi hotspot, ergonomska sjedala koja je moguće namjestiti na 18 načina...
Više detalja o novoj Astri znat će se krajem ljeta kada bismo mogli saznati i cijene koje bi prema najavama trebale ostati na razini aktualnog modela.