Appleov iPhone od danas je u službenoj prodaji, a ogromne gužve ispred trgovina u Aziji i Australiji postale su uobičajen dekor. Slično se kasnije očekuje i u SAD-u
Stotine se gužvale u redovima kako bi prvi dobili svoj iPhone
Gužve i redovi ispred Appleovih dućana postale su već uobičajeni globalni ritual prvog dana prodaje svakog novog gadgeta, pa tako to nije izuzetak ni danas. Stotine kupaca stale su pred trgovine u Australiji i Aziji kako bi se dokopali iPhonea 5. Kupce u Hong Kongu trgovci su dočekali skandiranjem, a svaki je dobio i posebne pozdrave na izlasku iz trgovine.
Telefon u prodaju tijekom dana kreće u SAD-u, Velikoj Britaniji, Kanadi, Francuskoj i Njemačkoj te se i u tim zemljama očekuju gužve, a sljedeći tjedan u prodaju će u još 22 države.
Golemi zahtjevi doveli su u pitanje Appleovu moć za ispunjenjem narudžbi, barem kod jednog azijskog operatera, piše Reuters. Apple je izvijestio kako su samo prvog dana dobili više od dva milijuna narudžbi za telefon, i tako srezali prve reakcije na telefon koje i nisu bile pune oduševljenja.
- Tanak je, lagan, a osjećaj u radu bolji je od Samsunga koji sam koristio prije - rekao je Wataru Saito koji je od četvrtka bio u redu ispred tokijskog dućana. U Australiji slična priča, kupci su i nekoliko dana ranije stali u red. Todd Foot (24) sjedio je i 18 sati na dan u rasklopnom stolcu kako bi dobio telefon, no on će ga nakon testiranja za stranicu na kojoj radi, pokloniti nekom od čitatelja.
Student Kevin Wong u Hong Kongu je čekao u redu kako bi za gotovinu kupio telefon koji odmah planira preprodati kupcima iz Kine, u kojoj još nije poznat datum dolaska telefona, prenosi Washington Post.
Hoće li zbog karata izgubiti kupce?
Apple je u novom iOS 6 operativnom sustavu uveo i vlastitu aplikaciju za karte, a uklonili su Google Maps koji je pratio iPhone od 2007. godine. No, nove karte zbog brojnih grešaka, nedostataka informacija i drugih mogućnosti našle su se na meti brojnih kritika, ali i sprdnje po brojnim stranicama. Apple je odgovorio na kritike oko novih karata te su rekli kako cijene sve prigovore te će raditi na tome da se karte poprave. Dodaju kako ih stalno popravljaju, a kako se radi o cloud rješenju, što više ljudi ih koristi to će biti bolje.