Svjetski mediji raspisali se o Rimčevoj Neveri: "Pripremite se za promjenu. Zauvijek..." | 24sata
Obavijesti

Tech

Komentari 262

Svjetski mediji raspisali se o Rimčevoj Neveri: "Pripremite se za promjenu. Zauvijek..."

Svjetski mediji raspisali se o Rimčevoj Neveri: "Pripremite se za promjenu. Zauvijek..."

Forbes navodi da se serija od 150 automobila već proizvodi, a cijena jedne Nevere doseže i dva milijuna eura. Rimac za Neveru kaže: 'To je to...'

VIDEO

Google. Facebook. Amazon. Jedna od najfascinantnijih stvari o digitalnom svijetu u kojem živimo je da su tehnološki titani koji njime dominiraju naizgled došli niotkuda i ne tako davno. Tradicionalni brendovi daju sve od sebe jer električna revolucija uzima ozbiljan zamah, ali iz zemlje Tesle - Nikole, ne proizvoda Elona Muska, dolazi kompanija čiji novi automobil okreće naglavce sve što ste mislili da znate o hiperautomobilima. Ako i dalje smatrate da električnim vozilima nešto nedostaje, pripremite se za promjenu. Zauvijek... - ovo je samo dio velike recenzije svjetskog automobilskog sajta Top Gear o Rimčevoj Neveri, novom električnom hiperautomobilu sljedeće generacije.

VIDEO Pogledajte okršaj Rimac Nevere i Ferraijeva SF90 hibrida
VIDEO Pogledajte okršaj Rimac Nevere i Ferraijeva SF90 hibrida

Predstavili su ga svijetu danas. S 1914 konjskih snaga iz četiri elektromotora, Nevera može ubrzati do 100 km/h za 1,85 sekundi. Sastavljena je od 2200 komada karbonskih vlakana i tako je Nevera dobila najčvršću konstrukciju u povijesti automobila, a većina ključnih komponenti razvijena je u Hrvatskoj. 

- To je to. Ovo je automobil koji sam sanjao kad sam prije deset godina krenuo na ovo ‘nemoguće’ putovanje. Sav naš naporan rad rezultirao je Neverom - našim hiperautomobilom koji obara rekorde. Ovaj automobil stvoren je da nadmaši sve i podigne ljestvicu, da podigne standarde za automobile visokih performansi. Ne samo u performansama, nego i kao zaokruženi, izbalansirani automobil za cestu. Kad smo prvi put predstavili C_Two, postavili smo izuzetno visoke ciljeve. Ali smo od početka tražili načine kako da ih nadmašimo - rekao je Mate Rimac, osnivač i izvršni direktor Rimac Automobila. 

Za ovaj pothvat potrebno je i hrabrosti: Dora svoj dom iz snova gradi na četiri kotača!
Za ovaj pothvat potrebno je i hrabrosti: Dora svoj dom iz snova gradi na četiri kotača!
Zagreb: Proglašenje gospodarstvenika i gospodarskog događaja 2019. godine

O Rimčevoj Neveri raspisao se i Forbes koji navodi će cijena automobila biti oko dva milijuna eura i prenosi tvrdnju da je to najbrži serijski automobil ikad napravljen. 

- Nevera se može puniti u opsegu od 500 kW, što je daleko više od bilo kojeg drugog električnog automobila koji je trenutno dostupan. To znači da se od nule do 80 posto punjena može postići za samo 19 minuta, pod uvjetom da ga uključite u jednako snažan istosmjerni punjač - pišu u Forbesu.

Navode i kako je Rimac Automobili osnovan 2009. godine, godinu dana nakon što je Mate Rimac, koji je tada imao 20 godina, svoj BMW serije 3 iz 1984. preoblikovao u baterijsko napajanje, oštetivši motor automobila. Danas Rimac zapošljava 1000 zaposlenika koji proizvode automobile, kao i dijelove električnog pogona za Aston Martin, Porsche, Pininfarina, Hyundai, Kia, Koenigsegg, Renault, Cupra i druge. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 262

VIDEO

CrowdStrike kriv za globalni IT pad, stigao odgovor direktora Kurtza: 'Ovo nije bio napad..'
OTKRILI PROBLEM, ALI NEMA ISPRIKE

CrowdStrike kriv za globalni IT pad, stigao odgovor direktora Kurtza: 'Ovo nije bio napad..'

Ovo nije sigurnosni incident ili kibernetički napad. Problem je identificiran, izoliran i poslali smo zakrpu, stoji u objavi direktora Georgea Kurtza koji se nije ni ispričao korisnicima za globalni kaos koji je nastao

IT stručnjak o velikom kvaru: 'Sve moraju ručno, trebat će im dani, to su milijuni servera...'
GLOBALNI PAD SUSTAVA

IT stručnjak o velikom kvaru: 'Sve moraju ručno, trebat će im dani, to su milijuni servera...'

Način na koji se greška manifestira je takva da ne vidim mogućnost da se to automatski riješi. Administratori moraju ručno svaki server zaustaviti, ulogirati se i potom popraviti stvar, kaže IT stručnjak Marko Rakar
Hrvatski operatori zasad bez problema zbog IT kvara, a pad CEZIH-a nema veze s ovim
GLOBALNI IT KAOS

Hrvatski operatori zasad bez problema zbog IT kvara, a pad CEZIH-a nema veze s ovim

Problemi nisu vezani uz Microsoft, obzirom da ovaj dio sustava nije na Microsoft tehnologiji - rekli su iz HZZO-a vezano uz pad u CEZIH-u, a HAKOM navodi da nisu od operatora dobili obavijest o problemima