Obavijesti

Tech

Komentari 15

Taigo na testu: Jasno je zašto je sada najtraženiji Volkswagen

Taigo na testu: Jasno je zašto je sada najtraženiji Volkswagen
18

Isprobali smo novi Volkswagenov auto sa snažnim benzinskim motorom, DSG mjenjačem i bogatom R-Line opremom. U ovoj kombinaciji mali coupe SUV je stvarno izvrstan

VIDEO

Golf više nije najvažniji Volkswagen, njegovu ulogu polako preuzimaju SUV-ovi. Do sada su Volkswagenovi konkurenti za Golfa bili T-Roc i T-Cross, a sada im se pridružio i mali Taigo. Taigo je otprilike istih dimenzija kao T-Cross, a od njega se razlikuje dizajnerskim konceptom. Taigo je, naime, svojevrsni križanac između coupea i SUV-a, koncept koji je sve popularniji i među manjim SUV-ovima. 

Da je Taigo dizajnerski pun pogodak uvjerili smo se tijekom sedmodnevnog testa kada su mnoge oči pratile naš Taigo na cestama u Zagrebu i okolici. Broj ljudi koji su sa zanimanjem gledali u auto bio je mnogo veći od prosjeka. Auto izgleda zaista jako dopadljivo, atraktivno i čak i malo agresivno i svakako je mali odmak od klasičnog VW-ovog dizajna. Dobro mu pristaje i crvena boja koja naglašava agresivnost. 

Dizajn unutrašnjosti je vrlo tipičan za jedan Volkswagen, nije previše razigran, više je konzervativan. No zato je sve vrlo praktično i ergonomično, logično posloženo i na dohvat ruke. Također, kvaliteta materijala i  izrade je besprijekorna, a dojam dodatno podižu R-Line dodaci poput odličnih sportskih sjedala.

Za pogon testiranog Taiga zadužen je najsnažniji motor u ponudi, provjereni 1,5 TSI benzinac s četiri cilindra i 150 konjskih snaga. Ovaj motor je jedan od najboljih dijelova automobila. Pri nježnijoj vožnji oduševljava kako mirno i tiho radi te savršeno surađuje s također odličnim DSG automatskim mjenjačem.

Pri agresivnijoj vožnji imate dojam da je osjetno jači od nominalnih 150 "konja". To potvrđuju i vrlo dobre performanse, 8,4 sekunde do 100 km/h i maksimalnih 212 km/h što su vrhunske vrijednosti za auto ove klase. Potrošnja je vrlo umjerena za ovako snažnog benzinca. Na testu smo u gradu trošili 7,2 l/100 kilometara a u kombiniranoj vožnji okruglih šest litara. 

Taigo je vrlo uvjerljiv u vožnji, mnogo uvjerljiviji u usporedbi s tipičnim malim SUV-om. Po pogledu udobnosti ovjesa je nešto bolji od prosjeka klase, a kada su u pitanju držanje zavoja i dinamična vožnja tu je pri samom vrhu klase, možda i na samom vrhu. Posebne pohvale zaslužuju i uvjerljive kočnice te činjenica da se karoserija vrlo malo naginje što žustriju vožnju čini ugodnijom.  

Oprema testiranog auta je vrlo bogata. Posebno su nam se svidjela odlična LED Matrix svjetla s automatskim prilagođavanjem snopa dugih svjetala. Digitalni instrumenti dijagonale 10,25" su najbolji u klasi jer su veliki, pregledni, puni informacija, nude nekoliko različitih načina prikaza i imaju dobru rezoluciju. Oba spomenuta detalja opreme dodatno se plaćaju. U seriji ovaj Taigo ima manje i jednostavnije digitalne instrumente i klasična LED svjetla. 

U testnom autu je još dosta dodatne opreme (veći naplatci, komplet zimskih guma, razni paketi opreme) što mu je podiglo cijenu na 236.569 kuna. Nije previše uzme li se u obzir da je ovo top model s mnogo dodatne opreme. U nešto skromnijim izvedbama Taigo ima prilično konkurentnu cijenu što mu uz sve njegove kvalitete jamči odličan tržišni uspjeh. Možda će ovaj model uskoro postati i najprodavaniji Volkswagen u Hrvatskoj. Ne bismo se iznenadili. 

TVORNIČKI TEHNIČKI PODACI: 

masa: 1204 kg
dimenzije: 427 x 176 x 152 cm
obujam: 1498 ccm
snaga: 110 kW/ 150 KS  
0-100 km/h: 8,3 s
najveća brzina: 212 km/h
potrošnja: 6,1 l/100 km
cijena: 236.569 kn (testni model), 201.508 (Taigo 1.5 TSI DSG R-Line bez dodatne opreme) 151.920 kn (osnovni Taigo)

 
Važnija oprema Taigo 1.5 TSI DSG R-Line

Automatski dvozonski klima uređaj, digitalni instrumenti 10,25", 8" dodirni zaslon, 18" alunaplatci, LED Matrix svjetla, bežično punjenje mobitela, adaptivni tempomat,  prednji i stražnji senzori za parkiranje...

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 15
VIDEO

Prije 19 godina objavili su prvi video ikad na YouTubeu. Znate li koji je video najgledaniji?
A DANAS BERU MILIJARDE

Prije 19 godina objavili su prvi video ikad na YouTubeu. Znate li koji je video najgledaniji?

Nakon 19 godina postojanja, YouTube broji 2.7 milijardu mjesečno aktivnih korisnika diljem svijeta. Tada vjerojatno nitko nije mogao ni predvidjeti kakvu će popularnost ova platforma steći

Srušio se Twitter: Muskov 'X'  ne radi za milijune ljudi globalno
NIŠTA NE RADI

Srušio se Twitter: Muskov 'X' ne radi za milijune ljudi globalno

Problemi su počeli nešto prije 16 sati, a najviše su pogodili SAD, Veliku Britaniju i dijelove Europe te Azije.
Kina očekuje veliki cjenovni rat proizvođača električnih vozila
CIJENE IDU DOLJE

Kina očekuje veliki cjenovni rat proizvođača električnih vozila

Proizvođači će u ovoj godini na tržište plasirati 150 novih modela automobila, uključujući više od 110 modela vozila s pogonom na nove izvore energije (NEV), što će rezultirati žešćom konkurencijom