Obavijesti

Tech

Komentari 0

Tajne uspješnog poslovanja aplikacije koju koriste milijuni

Tajne uspješnog poslovanja aplikacije koju koriste milijuni

Uslugu Wolta koriste i brojni Hrvati, a o uspjehu tvrtke koja dostavom godišnje zaradi bogatstvo govorit će njezin suosnivač na Digital Takeoveru u organizaciji 24sata uz glavnog sponzora Hrvatski Telekom

Na najveći regionalni digitalni summit & expo Digital Takeover koji će se održati 13. ožujka na Zagrebačkom Velesajmu dolazi i Elias Aalto, suosnivač i prvi voditelj razvoja proizvoda tvrtke Wolt, trenutno jedne od najbrže rastućih tvrtki za dostavu hrane u Europi. Tijekom pet godina od osnivanja Wolt je uspio prikupiti više od 150 milijuna eura investicija. Tvrtka danas djeluje u 75 gradova diljem Europe i Azije, surađuje s više od 5000 restorana i preko 10.000 partnera kurira koji obavljaju dostave prema više od 3,5 milijuna korisnika. Wolt aplikacija dobitnik je prestižne Apple Editors Choice nagrade i najbolje je ocijenjena aplikacija u kategoriji hrane i pića na Google play i App store. Wolt app trenutno broji nekoliko stotina tisuća downloada samo u Hrvatskoj.

 

Kako će izgledati hrana 2030.? Saznajte na Digital Takeoveru!
Kako će izgledati hrana 2030.? Saznajte na Digital Takeoveru!

Uspješnost usluga na zahtjev poput Woltove aplikacije za hranu rezultat su pravovremenog prepoznavanja i reagiranja na potrebe potrošača koji danas brzo žive i žele osobni pristup koji odgovora njihovom stilu života. Prilikom lansiranja, Wolt aplikacija je dozvoljavala samo naručivanje hrane na stol ili prikupljanje s lokacije. Za nekoliko tjedana porasla je potražnja za preuzimanjem narudžbi,a ubrzo su plan za širenje kompanije obogatili i isporukom hrane što je ubacilo Wolt na stazu eksponencijalnog rasta. 

Strategija kompanije danas je dugoročan razvoj zbog čega do kraja 2020. planiraju zaposliti 1.000 novih ljudi u svim područjima poslovanja, od tehnoloških inovacija do razvitka tržišta. 'Gradimo održivu, učinkovitu i profitabilnu kompaniju koja je ovdje dugoročno prisutna. Ako u tome ne uspijemo, neće biti Wolta uopće.' – zaključili su čelnici kompanije Wolt.

Upravo zbog uspješnosti ove poznate svjetske kompanije na nadolazeći digitalni summit & expo Digital Takeover dolazi i Elias Aalto, suosnivač i prvi voditelj razvoja proizvoda tvrtke Wolt koji će u svom predavanju prezentirati sve poslovne izazove s kojima su se u Woltu suočavali proteklih godina. 

Elias je stručnjak u više područja, pa se tako bavi programiranjem, dizajnom i samim poslovanjem. Počeo je razvijati aplikacije za operativni sustav iOS već od pokretanja servisa App Store i postao prvi dobitnik nagrade Apple Design Award u nordijskim državama za svoju igru​ Wooden Labyrinth 3D koja je na vrhuncu svoje slave bila instalirana na 10% svih uređaja iPhone u svijetu. Osim toga, Elias je suosnivač tvrtke Qvik koja se bavi digitalnim svajetovanjem i koja je doživjela organski rast na 10 milijuna eura prihoda i danas zapošljava gotovo stotinu stručnjaka za dizajn, razvoj mobilnih aplikacija, usluge u oblaku i umjetnu inteligenciju. 

Nakon pet godina rada i upravljanja s mobilnom aplikacijom Wolt, Elias je odlučio povući se s operativne dužnosti u kompaniji, te danas djeluje u ulozi savjetnika tvrtke Wolt i poslovnog anđela te drži keynote predavanja o temama koja se odnose na startupove, poduzetništvo, korisničko iskustvo i brojne druge poslovne izazove. 

Digital Takeover 2020. dovodi neke od najutjecajnijih domaćih i svjetskih predavača pa tako uz Aalta stiže Marc Randolph, suosnivač globalnog diva Netflix, zatim hrvatski kraljevi startupova Mate Rimac i Ivan Mrvoš, digitalni genije iz LEGO svijeta Lars Silberbauer, svjetska food futuristica Dr. Morgaine Gaye, predsjednica organizacije Blockchain Alliance Europe Tanja Bivic Plankar, ali i razni državnici, vizionari, inovatori, tehnološki izumitelji, financijski i digitalni eksperti i marketinški stručnjaci – sve njih okuplja 13. ožujka na Zagrebačkom Velesajmu najveći regionalni digitalni summit & expo Digital Takeover. 

Jedinstveni događaj takve vrste u Hrvatskoj ove se godine prostire na čak 7000 četvornih metara. Tematski on nadilazi digitalnu komunikaciju i predstavlja budućnost koja će oblikovati biznis iz svakog kuta ljudskog djelovanja – političkog, ekonomskog, društvenog i tehnološkog.  U 2020. program summita će uz brojne predavače, sugovornike i paneliste obraditi inovacije i transformaciju svih industrija – od telekomunikacija, financija, automobilske, medijske i prehrambene industrije, farmacije, retaila i mnogih drugih. Regionalni i globalni predavači iz svijeta fintecha, marketinga, sporta, zabave predstavit će svoje ideje, koncepte i proizvode koji izazivaju promjene te donose revoluciju u razvoju društva u cjelini. 

Digital Takeover će poseban naglasak staviti na inspiraciju i aktivni networking apostrofirajući ih kao neophodne alate u stvaranju kvalitetne biznis transformacije i općenito poslovne klime u društvu čime evidentno postaje nezaobilazan događaj u 2020. Stoga ne propustite jedinstvenu priliku i na vrijeme osigurajte svoje mjesto u društvu najvećih uz najpovoljniju, early bird kotizaciju koja traje do 31. siječnja.

Digitalni ekspert iz LEGO svijeta na Digital Takeoveru 2020.!
Digitalni ekspert iz LEGO svijeta na Digital Takeoveru 2020.!

Kupnjom paketa kotizacija možete ostvariti značajne uštede u odnosu na redovnu vrijednost paketa:

• 4 + 1 gratis – 20% uštede

• 9 + 3 gratis – 25% uštede

• 12 + 5 gratis – 30% uštede

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh
DIGITAL TAKEOVER

Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh

Predsjednik Uprave Atlantic Grupe jedan je od najuspješnijih biznismena u Europi, a njegov poslovni put do vrha inspirativna je priča o poslovanju u kojem uvijek treba imati rješenje u rukavu za najgore situacije
Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja
ZNAČAJNA UŠTEDA

Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja

Ljetna sezonska sniženja su završila, no to ne znači i kraj popustima i niskim cijenama. Ako pomnije pratimo ponude u trgovinama i web shopovima, proizvode po sniženim cijenama možemo kupovati tijekom cijele godine
Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska
Marka iz budućnosti

Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska

Uskoro će se na domaćem tržištu pojaviti prva digitalno-analogna kombinacija poštanske marke, čiji će dio služiti za uobičajeno slanje pošte, a dio za korištenje na blockchainu