Obavijesti

Tech

Komentari 10

Telemach počeo uvoditi novi izgled u Tele2 dućane, a uskoro slijedi i ime nove mreže

Telemach počeo uvoditi novi izgled u Tele2 dućane, a uskoro slijedi i ime nove mreže

Iz Telemacha Hrvatska ističu da je to tek prva u nizu investicija i novosti u ovoj godini. Podsjećaju, naime, na najavljeno ulaganje do 230 milijuna eura. 130 ulažu u mobilnu mrežu, a 100 u optičku

Prodajna mjesta Telemacha Hrvatska od danas imaju novi izgled i identitet koji su uveli u preuređena prodajna mjesta u Zagrebu, Samoboru i Đakovu, a u sljedećim tjednima uvest će ga i u ostalim prodajnim mjestima. 

Iz United Grupe navode da je uvođenje novog vizualnog identiteta još jedan korak u reorganizaciji i transformaciji poslovanja, nakon što je Tele2 prošle godine preuzela United Grupa te je uslijedila promjena imena kompanije u Telemach Hrvatska, dok će novi brend i vizualni identitet biti predstavljeni tijekom prve polovice ove godine.

– Novi koncept prodajnih mjesta odražava našu strast da korisnicima pružimo najbolje moguće iskustvo, a ujedno jasno poručuje da postavljamo trendove u svojoj industriji, poštujući najviše standarde kvalitete usluge i proizvoda. Naime, pri ulasku u preuređeno prodajno mjesto korisnici odmah doživljavaju najvažnije iz ponude, i to u ugodnom okruženju jer ih dočekuju prirodni i industrijski elementi, poput drvenog namještaja, digitalnih zaslona i LED rasvjete, usklađeni u elegantnom i otvorenom rasporedu prema najnovijim trendovima u dizajnu. Također, ovakav otvoreni format prodajnim savjetnicima olakšava pristup korisnicima i bolju interakciju s njima, omogućujući im da još više unaprijede korisničko iskustvo – izjavio je Mislav Galler, glavni direktor za prodaju u Telemachu Hrvatska.

Iz Telemacha Hrvatska ističu da je to tek prva u nizu investicija i novosti u ovoj godini. Podsjećaju, naime, na najavljeno ulaganje do 230 milijuna eura, što predstavlja jednu od najvećih stranih investicija u Hrvatskoj.

Dio je to petogodišnjeg plana sa 130 milijuna eura ulaganja u modernizaciju mobilne mreže, i to u proširenje pokrivenosti, poboljšanje kvalitete i uvođenje ultrabrze 5G tehnologije. Dodatnih 100 milijuna eura uložit će se u izgradnju najsuvremenije optičke mreže koja će privatnim i poslovnim korisnicima omogućiti ultrabrzi širokopojasni internet po brzinama do 10 gigabita. Time žele transformirati poslovanje iz operatora usmjerenog na jedan segment u potpuno konvergiranu kompaniju koja korisnicima pruža visokokvalitetne telekomunikacijske usluge i vrhunsko korisničko iskustvo.

Dodaju i da su 2020. završili s 422 zaposlena, a u prvih nekoliko dana 2021. već su povećali tim za 50 kolega. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 10
Isprobali smo Sonos Ace: Sjajan zvuk prati i odličan izgled, a ove slušalice mogu biti još bolje
VAŠ PRIVATNI KONCERT

Isprobali smo Sonos Ace: Sjajan zvuk prati i odličan izgled, a ove slušalice mogu biti još bolje

Sonosove prve slušalice odlično su dizajnirane i vrhunski zvuče, a nude i neke Sonosu posebne značajke. Iznimno su udobne, no imaju i prostora za napredak i bolju integraciju unutar Sonos ekosustava
Ljubavna priča Prijović i Filipa Živojinovića: 'To je bila sudbina'
NAKON SINA PRIŽELJKUJE KĆER

Ljubavna priča Prijović i Filipa Živojinovića: 'To je bila sudbina'

Raskošna svadba ih je 2018. koštala 400.000 eura, sin Aleksandar stigao je godinu kasnije, a Aleksandra Prijović i Filip Živojinović u ovoj će godini dobiti svoje drugo dijete
Hotel u Zagrebu kakav još niste vidjeli: Spavajte u uredu bivšeg direktora banke, pijte u trezoru!
VINTAGE HOTEL U ZAGREBU

Hotel u Zagrebu kakav još niste vidjeli: Spavajte u uredu bivšeg direktora banke, pijte u trezoru!

Zavirili smo u zagrebački Amadria Park Hotel Capital, zgradu nekadašnje podružnice Wiener Bank-Vereina. Sagrađena je 1923. godine prema projektu uglednih bečkih arhitekata specijaliziranih za gradnju banaka