Tech

Komentari 9

Test Peugeota 108: Neuništivi mali auto i dalje u sjajnoj formi

Test Peugeota 108: Neuništivi mali auto i dalje u sjajnoj formi

Iako se korijeni ovog automobila mogu pratiti sve do davne 2005. godine, 108 je još jedan od najboljih automobila u klasi najmanjih

Trio koji čine Citroën C1, Toyota Aygo i Peugeot 108 2005. godine promijenio je mišljenje svijeta o malim automobilima, a danas i dalje žari i pali “scenom”. Iako je ovo druga generacija malog Peugeota, on je koncepcijski vrlo sličan izvornome modelu prve generacije, a to znači jednostavan, jeftin za održavanje, iznimno štedljiv u vožnji i izdržljiv. Izvorni motor još je jednom modificiran i sad ima 72 KS.

Troši “kao upaljač”, na testu u gradskoj vožnji samo 5,5 l/100 km. Voli se vrtjeti i vrlo je živahan, no prijenosni omjer mjenjača zbunjuje. 

Kako biste iz auta izvukli sve, morate ga vrtjeti do visokih okretaja, a to znači da ćete u drugoj pojuriti i više od 100 km/h. Nije pogreška - 100 km/h u drugoj brzini. 

Za svoje dimenzije izuzetno je udoban u vožnji, a oduševljava okretnost u gradu. Iznenađuje i količinom prostora u kabini koja je solidna, no prtljažnik prima skromnih 196 litara. Cijena je među najnižima na našem tržištu.

Jednostavno
Jedan od najvećih zaslona u klasi osjetljiv je na dodir, ima mnogo funkcija, a pri korištenju je intuitivan i jednostavan.

Uljepšano
Jednostavna i razigrana unutrašnjost uljepšana je dekorativnim detaljima koji pristaju uz vanjsku boju auta

Simpatičan
Nakon posljednjeg redizajna auto je dobio mnogo upečatljivih detalja. Posebno u oči upadaju prednja i stražnja svjetla