Obavijesti

Tech

Komentari 35

Testirali smo Citroën C3: Ovo je danas najposebniji mali auto

Testirali smo Citroën C3: Ovo je danas najposebniji mali auto
9

Ovo je idealan automobil za one koji se ne žele utopiti u sivilu prosjeka nego žele izraziti svoj stil. C3 je vrlo ugodno voziti volite li komfor

Citroën je opet na tragu avangardnog dizajna, kojim se proslavio. Novi C3 je bez sumnje originalan gradski auto, vrlo hrabar i drukčiji od svih drugih.

Od konkurencije se ističe neobičnim futurističkim, a opet skladnim i simpatičnim izgledom koji upotpunjavaju plastične obloge oko blatobrana i pragova te Airbump (štitnici na karoseriji), simpatična ideja preuzeta s C4 Cactusa. Osim što vizualno ističu, C3 štite od toliko čestih gradskih ogrebotina i udubljenja na karoseriji. Dobra vijest za one kojima se ovaj detalj na sviđa je činjenica da su Airbumps u ponudi tek od top paketa opreme, a na našem testiranom oni su bili dio dodatne opreme.

Unutrašnjost je originalna i dopadljiva poput vanjštine, a unatoč tome što je C3 s 399 cm jedan od manjih automobila u klasi, ima vrlo mnogo mjesta. I prtljažnik je s 300 litara sasvim dovoljan.

U testnom automobilu je ugrađen najsnažniji motor u ponudi, dizel s 99 KS. Zbog toga su performanse odlične, ubrzanje od 100 km/h blizu 10 sekundi je odličan rezultat, a i maksimalna brzina je vrlo visoka. C3 je vrlo ugodno voziti volite li komfor, dok će se sportski orijentirani vozači morati naviknuti na nešto izraženije naginjanje u zavojima. No to naginjanje samo zavarava jer u vožnji, čak i kad pretjerujete, C3 je izuzetno stabilan i sposoban. Isprobali smo to i u ekstremnim uvjetima centra za sigurnu vožnju i ugodno se iznenadili. Jedino na čemu bi Citroën mogao još poraditi je ručica mjenjača, koja i dalje ima nešto duži i mekši hod od prosjeka. Upravljač je dovoljno izravan i precizan.

Oduševljava potrošnja. Na testu smo trošili okruglih 5 l/100 km u gradu te samo 4,5 l/100 km u kombiniranoj vožnji. Testirani model nije jeftin, no valja napomenuti da je prepun dodatne opreme, što mu podiže cijenu za oko 20.000 kuna. Uzmemo li to u obzir, C3 je svojom cijenom na razini prosjeka klase. Ovo je idealan automobil za one koji se ne žele utopiti u sivilu prosjeka nego žele izraziti svoj stil.

TVORNIČKI PODACI
masa: 1090 kg
dimenzije: 399x174x147 cm
obujam:  1560 ccm
snaga:  73 kW/99 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  10,6 s
najveća brzina: 185 km/h
potrošnja:  3,7 l /100 km
cijena: 132.283 kn (testni model)   113.900 kn (bez doplata)

Testirani Citroën C3 Feel BlueHDi 100 u opremi ima automatsku klimu, alunaplatke 16”, 7” zaslon, parkirne senzore, Airbump 
i plastične obloge...

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 35
Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista
EKSKLUZIVAN INTERVJU ZA 24SATA

Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista

Poznati travel influencer prvi je Hrvat koji je proputovao svih 197. država svijeta. Šri Lanka mu je bila posljednja na listi, otkriva nam u koju se zemlju ne bi vraćao, koja mu je najdraža, ali i kako je sve krenulo
Andrijašević za 24sata: Dinamo više priča nego što igra, Rijeka mora kupovati, Hajduk ne...
JADRANSKI DERBI

Andrijašević za 24sata: Dinamo više priča nego što igra, Rijeka mora kupovati, Hajduk ne...

U Kini sam tri i pol godine, Kouassi me nasmijava imitacijama i pričama na hrvatskom jeziku. Ove godine me Dinamo neugodno iznenađuje, tako dobro gura u Ligi prvaka, a ne može spojiti dvije dobre utakmice u HNL-u
10 recepata s kiselim zeljem: Odlično ide s grahom i palentom
JAČA IMUNITET!

10 recepata s kiselim zeljem: Odlično ide s grahom i palentom

Kiseli kupus prozvan je metlom za želudac i crijeva, a ujedno jača živce i potiče stvaranje krvnih stanica. Bakterije mliječne kiseline iz kiselog kupusa održavaju crijevnu floru zdravom