Obavijesti

Tech

Komentari 13

U Noći muzeja otvorili su i prvi muzej automobila u Hrvatskoj

U Noći muzeja otvorili su i prvi muzej automobila u Hrvatskoj
6

Muzej se zove “Ferdinand Budicki”, prema čovjeku koji je prvi dovezao automobil u Hrvatsku 1901. godine, a smješten je u prostorima stare tvornice Pluto u Zagrebu

VIDEO

Osim Tehničkog muzeja u Zagrebu, Hrvatska do sada nije imala pravi muzej automobila, no sad je i ta nepravda ispravljena. Pod pokroviteljstvom predsjednika Ive Josipovića i uz pomoć Grada Zagreba, koji je ustupio prostor u središtu grada, Valentino Valjak, izdavač prve monografije o automobilima “Bešte, ljudi - ide auto”, postavio je prvi muzej posvećen automobilima. Zove se “Ferdinand Budicki”, prema čovjeku koji je prvi dovezao automobil u Hrvatsku davne 1901. godine, a smješten je u prostorima stare tvornice Pluto u Ulici kneza Ljudevita Posavskog 48. U Noći muzeja svečano je otvoren uz nazočnost predsjednika države, ali i mnogih građana i entuzijasta koji su tu vrlo hladnu noć zagrijali svojom ljubavi prema starim automobilima. Bilo je tu svega, od Fordova T modela, preko starih Mercedesa do nikad prežaljenih Fićeka, Yugića, Buba, Spačeka i Žaba. Poseban prostor zauzele su legendarne Vespe, a i ljubitelji modela automobila došli su na svoje.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 13

VIDEO

VIDEO Ovo je prvi svjetski sustav za presađivanje glave: 'To je nekad bilo nezamislivo...'
ROBOT SVE ODRAĐUJE

VIDEO Ovo je prvi svjetski sustav za presađivanje glave: 'To je nekad bilo nezamislivo...'

Prvi svjetski 'sustav za presađivanje glave' je predstavljen javnosti s nadom da će početi s radom u roku od osam godina

Izvješće Amerikanaca: BMW, Jaguar i Volkswagen koristili zabranjene kineske dijelove
CARINSKI RAT

Izvješće Amerikanaca: BMW, Jaguar i Volkswagen koristili zabranjene kineske dijelove

BMW je uvozio automobile, Jaguar Land Rover dijelove, a Volkswagen je proizvodio automobile s dijelovima kineske grupe Sichuan Jingweida Technology, koja je u SAD-u zabranjena zbog prisilnog rada Ujgura, stoji u izvješću odbora američkog Senata za financije.
Stellantis upozorava: Carine na kineske aute mogu potaknuti inflaciju i neće riješiti problem
CARINSKI RAT

Stellantis upozorava: Carine na kineske aute mogu potaknuti inflaciju i neće riješiti problem

Carine na uvoz kineskih vozila u Europu i SAD "velika su zamka za zemlje koje ih se odluče uvesti", a zapadne proizvođače automobila neće poštedjeti restrukturiranja