Obavijesti

Tech

Komentari 12

U slavu reli legende: Novi Clio Gordini pravi je mali sportaš

U slavu reli legende: Novi Clio Gordini pravi je mali sportaš
3

Povijesnim imenom Gordini nazvali su bivši Clio GT, model na pola puta do RS-a. Kočnice i mjenjač podupiru sportsku vožnju, jedino bi volan mogao biti izravniji

VIDEO

Iako nosi novi izgled i Gordini detalje, Clio GT je u osnovi ostao isti. Premosnicu između ekstremnog Clija R.S. 200 i “običnog” Clija pokreće 1.6-litreni 16-ventilac iz Twinga R.S. Razvija 128 KS, a sportsko lice pokazuje u višim okretajima kada radi oštrija bregasta osovina. 

U sportskoj vožnji do izražaja dolazi odlično odmjeren ovjes, koji je udoban, a istovremeno omogućuje vrlo brze prolaske kroz zavoje. Sigurne kočnice i brza ručica kratko proračunatog mjenjača podupiru sportski stil vožnje, jedino bi “relijaški” upravljač mogao biti izravniji.

Uz vrlo bogatu opremu, ovakav Clio primamljiva je ponuda za vozače željne sportskog duha u vožnji.

Prepoznatljiv prije svega

Plava boja i dvije bijele crte preko karoserije evociraju uspomene na slavne Gordini Renaulte koji su žarili relijima u prošlosti, a detalji u unutrašnjosti poput ručice mjenjača povećavaju dojam ekskluzivnosti. Tu su i unikatni 16-inčni kotači, odlična sportska sjedala, almunijske papučice, bedževi i sl.

Renault Clio Gordini GT 1.6 16v

masa: 1090 kg
dimenzije: 403x172x149cm
obujam:  1598 ccm
snaga:  94 kW/128 KS  
ubrzanje (0-100km/h): 9,3 s
najveća brzina: 197 km/h
potrošnja:  6,7 l /100 km

cijena: 116.120 kn (testni model)   108.400 kn (bez doplata)
konkurencija: Suzuki Swift Sport, Opel Corsa Sport, Mazda2 GT 

PLUS: vozne karakteristike, bogata oprema, sportki zvuk motora, ergonomija, imidž, ležanje na cesti, udobnost u vožnji
MINUS: dizajn kotača, slab motor za prave sportske performanse, potrošnja, relativno neizravan upravljač

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 12

VIDEO

VIDEO Ovo je prvi svjetski sustav za presađivanje glave: 'To je nekad bilo nezamislivo...'
ROBOT SVE ODRAĐUJE

VIDEO Ovo je prvi svjetski sustav za presađivanje glave: 'To je nekad bilo nezamislivo...'

Prvi svjetski 'sustav za presađivanje glave' je predstavljen javnosti s nadom da će početi s radom u roku od osam godina

Izvješće Amerikanaca: BMW, Jaguar i Volkswagen koristili zabranjene kineske dijelove
CARINSKI RAT

Izvješće Amerikanaca: BMW, Jaguar i Volkswagen koristili zabranjene kineske dijelove

BMW je uvozio automobile, Jaguar Land Rover dijelove, a Volkswagen je proizvodio automobile s dijelovima kineske grupe Sichuan Jingweida Technology, koja je u SAD-u zabranjena zbog prisilnog rada Ujgura, stoji u izvješću odbora američkog Senata za financije.
Stellantis upozorava: Carine na kineske aute mogu potaknuti inflaciju i neće riješiti problem
CARINSKI RAT

Stellantis upozorava: Carine na kineske aute mogu potaknuti inflaciju i neće riješiti problem

Carine na uvoz kineskih vozila u Europu i SAD "velika su zamka za zemlje koje ih se odluče uvesti", a zapadne proizvođače automobila neće poštedjeti restrukturiranja