Povijesnim imenom Gordini nazvali su bivši Clio GT, model na pola puta do RS-a. Kočnice i mjenjač podupiru sportsku vožnju, jedino bi volan mogao biti izravniji
U slavu reli legende: Novi Clio Gordini pravi je mali sportaš
Iako nosi novi izgled i Gordini detalje, Clio GT je u osnovi ostao isti. Premosnicu između ekstremnog Clija R.S. 200 i “običnog” Clija pokreće 1.6-litreni 16-ventilac iz Twinga R.S. Razvija 128 KS, a sportsko lice pokazuje u višim okretajima kada radi oštrija bregasta osovina.
U sportskoj vožnji do izražaja dolazi odlično odmjeren ovjes, koji je udoban, a istovremeno omogućuje vrlo brze prolaske kroz zavoje. Sigurne kočnice i brza ručica kratko proračunatog mjenjača podupiru sportski stil vožnje, jedino bi “relijaški” upravljač mogao biti izravniji.
Uz vrlo bogatu opremu, ovakav Clio primamljiva je ponuda za vozače željne sportskog duha u vožnji.
Prepoznatljiv prije svega
Plava boja i dvije bijele crte preko karoserije evociraju uspomene na slavne Gordini Renaulte koji su žarili relijima u prošlosti, a detalji u unutrašnjosti poput ručice mjenjača povećavaju dojam ekskluzivnosti. Tu su i unikatni 16-inčni kotači, odlična sportska sjedala, almunijske papučice, bedževi i sl.
Renault Clio Gordini GT 1.6 16v
masa: 1090 kg
dimenzije: 403x172x149cm
obujam: 1598 ccm
snaga: 94 kW/128 KS
ubrzanje (0-100km/h): 9,3 s
najveća brzina: 197 km/h
potrošnja: 6,7 l /100 km
cijena: 116.120 kn (testni model) 108.400 kn (bez doplata)
konkurencija: Suzuki Swift Sport, Opel Corsa Sport, Mazda2 GT
PLUS: vozne karakteristike, bogata oprema, sportki zvuk motora, ergonomija, imidž, ležanje na cesti, udobnost u vožnji
MINUS: dizajn kotača, slab motor za prave sportske performanse, potrošnja, relativno neizravan upravljač