Kažu da na taj način žele pružiti ljudima alate koji će im omogućiti donošenje informirane odluke o informacijama koje vide dok su online i o izvorima tih informacija.
Usred bojkota, Facebook kreće u kampanju protiv lažnih vijesti
Dok je trenutno u fokusu bojkot oglašivača, Facebook je najavio kako će u sljedećim tjednima u Europi (te Africi i Bliskom Istoku) provoditi kampanju kojom će educirati i informirati ljude o načinima kojima mogu prepoznati potencijalne lažne vijesti. Kažu da na taj način žele pružiti ljudima alate koji će im omogućiti donošenje informirane odluke o informacijama koje vide dok su online i o izvorima tih informacija.
Odredili su tako "Tri pitanja koja će vam pomoći eliminirati lažne vijesti"¸ koja će se prikazivati na Facebooku kroz niz oglasa i voditi na posebnu stranicu http://www.stampoutfalsenews.com/.
Preko tih će se oglasa od ljudi tražiti da kritički razmišljaju o informacijama koje vide u objavama postavljajući si sljedeća pitanja:
- Odakle dolazi? Ako izvor nije naveden, potražite ga.
- Što nedostaje? Pročitajte cijeli tekst, a ne samo naslov.
- Kako se osjećate? Ljudi koji kreiraju lažne vijesti pokušavaju manipulirati vašim osjećajima.
Kampanja će se u početku prikazivati određenim korisnicima diljem Europske unije, Ujedinjenog Kraljevstva, država Bliskog Istoka, Afrike te u Turskoj. Kako bi procijenili koliko su te kampanje učinkovite i pomažu ljudima da bolje razumiju čemu bi trebali vjerovati, u Facebooku će provoditi ankete putem kojih će ih pitati što su iz njih naučili. Te će im