Oborili smo rekord u broju komentara pod statusom, osmislili zabavne aplikacije, a novinari su u interakciji s korisnicima. Službenu stranicu pokrenuli smo 2010.
Vodeći medij na Fejsu: 24sata ima više od 750.000 fanova
Službenu stranicu 24sata na Facebooku pokrenuli smo 2010. godine i odmah je zabilježila strelovit rast obožavatelja. Danas ima više od 755.000 fanova i najpopularnija je medijska stranica u Hrvatskoj. Krajem 2012. godine Svjetsko udruženje novinskih izdavača WAN-IFRA dodijelilo je 24sata drugu nagradu u kategoriji “Korištenje Facebooka od strane novina”.
Osim što na njoj možete pratiti najnovije vijesti, Facebookova stranica 24sata mjesto je na kojem tisuće ljudi svakoga dana komentira, raspravlja ili se neobavezno druži. No među stotinama statusa koje smo dosad objavili, jedan je ipak zauzeo posebno mjesto. On glasi: “Tražimo osobu koja će ostaviti posljednji komentar, nakon kojeg 10 minuta nitko neće više ništa komentirati. Da vas vidimo!“. Postavili smo ga 19. lipnja 2011. godine te fanovi na njemu i danas komentiraju, iako smo mi već odavno proglasili “pobjednika”. Samo taj status prikupio je više od 500.000 komentara, a to je rekord u Hrvatskoj.
Interakcija je nešto čime se posebno ponosimo. Na našoj stranici stalno je aktivno oko 15 posto svih fanova, a “talking about” redovito se kreće oko 100.000. Tako vjernom publikom malo tko se može pohvaliti. No fanovi nisu sami. Naši community manageri prate što pišu, odgovaraju te prosljeđuju njihove opaske i sugestije. Komunikaciju ne doživljavamo jednosmjerno i na Facebooku nam se čitatelji uvijek mogu obratiti. Svaki razuman upit na kraju će dobiti i odgovor.
Samo nekoliko mjeseci nakon što smo pokrenuli stranicu 24sata, pridružila joj se i stranica 24sata fun. Na njoj možete pratiti naše neobične i smiješne priče, šaljive videoisječke... I tjednik Express našao je svoje mjesto na najpopularnijoj društvenoj mreži, kao i Cool, SuperMila, podrubrike Potrošač i Ljubimci, 24sata Shop...
Kolumne Tomislava Klauškog najlakše ćete pronaći na njegovoj stranici. Posebno mjesto rezervirano je za akciju “Smanjimo plaće i privilegije saborskim zastupnicima”, koja je odmah okupila više od stotinu tisuća fanova koji se slažu da je vrijeme da se naši parlamentarci solidariziraju s narodom i osjete posljedice krize. Proizveli smo nekoliko aplikacija za Facebook. Najuspješnija je bila 24sata slave, koju smo razvili u suradnji s agencijom iStudio. Imala je nekoliko desetaka tisuća korisnika koji su kreirali lažne članke o svojim prijateljima na Facebooku i potom ih međusobno dijelili. Zabavili ste se i uz Lice s naslovnice ili Grejtst šitz, dok ste blagdane ili Valentinovo čestitali uz prigodne aplikacije napravljene u suradnji s karikaturistom Nikom Titanikom.
Nedavno su se našoj zajednici na Facebooku pridružili i novinari. Ako želite s nekim od njih izravno komunicirati, dovoljno je da ih lajkate na njihovim službenim stranicama.