Obavijesti

Tech

Komentari 28

Volkswagen T-Roc s razlogom je najprodavaniji VW u Europi

Volkswagen T-Roc s razlogom je najprodavaniji VW u Europi
19

T-Roc je nakon četiri godine na našem tržištu redizajniran. Testirali smo benzinsku verziju sa 150 KS koja nas je oduševila mirnim radom ali i niskom potrošnjom goriva

VIDEO

Volkswagen T-Roc je jedan od najprodavanijih modela na našem tržištu. Konkretno trenutno je na 11. mjestu ljestvice najprodavanijih, što je, s obzirom na ne baš malu cijenu, popriličan uspjeh. Gledano na razini čitave Europe T-Roc je trenutno najprodavaniji Volkswagen i jedan od najprodavanijih modela uopće što jasno oslikava kako je ovaj automobil jako dobro pogodio želje kupaca i duh (SUV) vremena. 

T-Roc je u Hrvatsku stigao 2018. godine, a četiri godine kasnije, netom prije ovog ljeta došlo je i vrijeme za prvi veliki redizajn. Promjene su jasno vidljive. Prednji dio je potpuno promijenjen. T-Roc je dobio potpuno drugačiji odbojnik, nova svjetla, a tu je i nova prednja maska. Straga je automobil dobio novi odbojnike te blago redizajnirana svjetla.

U unutrašnjosti su promjene još veće. Tu je novi upravljač, središnji dodirni zaslon je pomaknut prema gore, zbog čega je pregledniji i lakši (sigurniji) za korištenje. I otvori za ventilaciju su bolje pozicionirani i veći, tu su nove komande klima uređaja, dok su materijali mekši što odaje dojam bolje kvalitete. Sve u svemu, u novom smo se T-Rocu odmah osjećali malo ugodnije i luksuznije nego u prethodniku. 

Ergonomija je uz sve te promjene dosta profitirala, no i dalje nam se ne sviđa aktualna generacija VW-ovog infotainmenta koju je T-Roc dobio redizajnom. Neke stvari su na njemu mogle biti zaista bolje riješene, a toga su, vjerujemo, svjesni i u Volkswagenu. 

U pogledu ponude prostora nije se ništa mijenjalo. T-Roc je prilično prostran, mnogo prostraniji nego biste na prvu pomislili za SUV koji je dugačak relativno skromnih 424 cm. I prtljažnik je sa 445 litara dovoljno prostran za obiteljske potrebe. 

Za pogon testiranog T-Roca bio je zadužen odlični 1,5-litreni benzinski motor koji sa 150 KS predstavlja odličnu sredinu između trocilindričnog benzinca sa 110 i dvolitrenog četverocilindraša sa 190 KS. Motor je izuzetno dobra kombinacija između odličnih performansi i dobre potrošnje, a ono što nas je najviše impresioniralo je njegova mirnoća rada. Vozite li se ‘lagano i umjereno’ jedva ćete ga čuti ili primijetiti neke vibracije u radu. U to se savršeno uklapa i poslovično ‘neprimjetni’ DSG automatik koji mijenja glatko i brzo. 

Stisnete li gas malo jače shvatiti ćete da motor nije samo miran već i vrlo potentan. Prilikom međuubrzanja imate dojam da raspolažete i s više od 150 KS, a i druge performanse su vrhunske. Sprint do 100 km/h auto odrađuje za samo 8,4 sekunde, a maksimalna brzina je 205 km/h.

Potrošnja je u svakom režimu rada iznenađujuće niska. Test smo završili s prosjekom od 6,7 l/100 kilometara, a u gradu smo trošili 7,5 l/100 kilometara. I to sve uz malo življu vožnju koja u ovom autu predstavlja pravi užitak. Rijetko koji SUV je tako neutralan i ugodan prilikom jurnjave zavojima. Na autocesti ostavlja vrlo stabilan dojam, na razini nekih velikih limuzina. Što se tiče udobnosti nemamo što zamjeriti. Uglavnom, vrlo udoban automobil koji se vrlo dobro snalazi kada je za volanom i netko tko voli brzu vožnju. 

Pohvale zaslužuje i izravan upravljač koji vozaču šalje puno ‘povratnih informacija’, dok su kočnice uvjerljive i kad malo pretjerate. 

Sve u svemu T-Roc je odličan automobil i s razlogom je među najprodavanijim modelima u Europi. Teško mu je naći neku zamjerku, a prednosti su brojne. Osim cijene. S više od 180.000 kuna za osnovni model i oko 256.000 kuna za testni primjerak T-Roc svakako spada među skuplje automobile u klasi. Očito s razlogom, jer uz takvu cijenu se ne bi tako dobro prodavao da nije odličan. Što vrijedi to i košta. 

TVORNIČKI TEHNIČKI PODACI: 

masa: 1390 kg
dimenzije: 424 x 182 x 156 cm
obujam: 1498 ccm
snaga: 110 kW/150 KS  
0-100 km/h: 8,6 s
najveća brzina: 205 km/h
potrošnja: 6,3 l/100 km
cijena: 256.132 kn (testni model), 186.973 kn (osnovni T-Roc)

 
Važnija oprema Volkswagen T-Roc 1.5 TSI DSG Style

Aluminijski naplatci 18", dvobojna karoserije, LED Matrix svjetla, sportska sjedala presvučena kožom, LED svjetla, dodirni zaslon 8", navigacija, digitalni instrumenti 10,25", parkirni senzori sprijeda i straga, automatska dvozonska klima...

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 28
VIDEO

Volkswagen predstavio novu generaciju omiljenog kampera
SVJETSKA PREMIJERA

Volkswagen predstavio novu generaciju omiljenog kampera

U Berlinu smo prisustvovali svjetskoj premijeri nove generacije jednog zaista posebnog i neobičnog Volkswagen automobila

Umjetna inteligencija AlphaFold 3 predviđa strukturu molekula
NOVI MODEL

Umjetna inteligencija AlphaFold 3 predviđa strukturu molekula

Google DeepMind najavio je novu vrstu modela umjetne inteligencije za medicinska istraživanja koji može predvidjeti strukturu i interakcije svih živih molekula
Dr. Miličić: Ova bolest ubija brže i češće od raka, sada tražimo pretragu koja može spasiti ljude
VELIKI INTERVJU

Dr. Miličić: Ova bolest ubija brže i češće od raka, sada tražimo pretragu koja može spasiti ljude

Od početka simptoma pa do dijagnoze prolazi previše vremena, tražimo uvođenje novih pretraga koje mogu spasiti živote, kaže akademik Miličić