Obavijesti

Tech

Komentari 22

Vozili smo Citroën C1: Gradski multitalent spreman je na sve

Vozili smo Citroën C1: Gradski multitalent spreman je na sve
16

Nova generacija Citroëna C1 se ugleda na jednostavnog, minimalističkog prethodnika. Praktičnost i inteligentni koncept su i na novoj verziji u prvom planu

VIDEO

Prva generacija malog C1 bila je pravi bestseler, prodano je više od 760.000 primjeraka tijekom devet godina. Od nove se generacije očekuje još više jer potražnja za malim gradskim automobilima i dalje raste. Što novo donosi druga generacija C1 provjerili smo na svjetskoj prezentaciji u Amsterdamu. U odnosu na prethodnika, dizajn je mnogo hrabriji i avangardniji. Iako se i dalje proizvode zajedno te dijele većinu komponenata, C1 više ne nalikuje svojoj “braći” Peugeotu 108 i Toyoti Aygo. Zaigrani prednji dio daje mu osobnost. Praktičnost u gradu i dalje osiguravaju male dimenzije. S 346 cm samo je neznatno veći od prethodnika. 

Šaren i razigran

Male dimenzije, krug okretanja i relativno dobra ponuda prostora s obzirom na veličinu automobila neki su od aduta C1. Među ostale spadaju odličan motor, štedljivost, jednostavnost i osobnost auta.U novoj generaciji C1 se osjetno razlikuje od svojih “blizanaca” - Peugeota 108 i Toyote Aygo. Lice mu daje razigran karakter, a raznobojni detalji privlače mlade.U ponudi je i platneni pomični krov. Vanjski i unutarnji izgled moguće je individualizirati. U dodatnoj opremi su i “luksuzni” detalji, poput automatskoga klima-uređaja, senzora za parkiranje, kromiranih retrovizora, tempomata i limitatora.

Bez sumnje, ovo je tipičan drugi automobil u obitelji, no kad zatreba, poslužit će i za duža putovanja. Pri tome mu osjetno pomažu i neka poboljšanja, poput osjetno niže razine buke u vožnji, boljeg ponašanja na cesti ili prtljažnika koji je porastao na 196 litara. S obzirom na dimenzije, auto je u vožnji vrlo udoban. Istodobno C1 može biti vrlo zabavan, a tome između ostaloga pridonosi simpatičan brundavi zvuk jednolitrenog trocilindričnog motora koji je osjetno unaprijeđen. Posljedica toga je pad potrošnje na 4,1 l/100 km prema tvorničkim podacima. Prilično realan rezultat jer prilikom testnih vožnji u prosjeku smo trošili 4,8 l/100 km. 

Ima i snažniji motor

Novost u ponudi je snažniji motor, benzinac s tri cilindra ima obujam od 1,2 litre te razvija 82 KS. S njime performanse C1 postaju i više nego solidne. Ubrzanje do 100 km/h traje 11 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 170 km/h (osnovni model 14,3 sekunde i 155 km/h). U ponudi je i ekološka izvedba slabijeg modela sa sustavom start/stop, koja u prosjeku troši 3,8 l/100 km. 

Na našem tržištu C1 dolazi u kombinaciji s dva paketa opreme. Osnovni paket - Feel - u seriji ima klima-uređaj, električni paket, audiouređaj, ESP... Bogatiji paket, za koji valja doplatiti malo više od 9000 kn, zove se Shine i donosi multimediju sa zaslonom osjetljivim na dodir, alunaplatke te druge ukrasne i praktične dodatke. Prodaja novog C1 u Hrvatskoj počinje tijekom rujna, a osnovni model stoji 76.388 kuna. Za najskuplji C1 treba dati 91.892 kn.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 22
VIDEO

Test Mercedes EQE SUV: Jedan od najimpresivnijih svoje vrste
VELIKI SUV NA STRUJU

Test Mercedes EQE SUV: Jedan od najimpresivnijih svoje vrste

EQE SUV je odličan automobil, i u njegovoj vožnji smo izuzetno uživali. No ipak, teško se oteti dojmu da bismo se unatoč svoj snazi, udobnosti i tišini još bolje osjećali u običnom GLE

Kristijan Iličić pokrenuo globalnu eSIM aplikaciju Lyntel: 'Spojio sam dvije ljubavi'
PROPUTOVAO 194 DRŽAVE

Kristijan Iličić pokrenuo globalnu eSIM aplikaciju Lyntel: 'Spojio sam dvije ljubavi'

eSIM je digitalna SIM kartica koja omogućava aktivaciju podatkovnog plana operatera bez upotrebe fizičke SIM kartice. - U fokusu nam je kvaliteta povezanosti, 5G mreža gdje god je to moguće - rekao nam je Iličić.
Dan prije smrti je plakao, htjeli su da propusti utrku, odbio je...
AYRTON SENNA: 30 GODINA OD SMRTI

Dan prije smrti je plakao, htjeli su da propusti utrku, odbio je...

Ayrton Senna poginuo je 1. svibnja 1994. u Imoli kad se s 310 km/h zabio u zid. Bio je jedan od najvećih vozača Formule 1 u povijesti, a njegovo rivalstvo s Alainom Prostom bilo je više od sporta