Dolazit će s peterim vratima, 1.0 benzincem i petbrzinskim mjenjačem i uz bogatu serijsku opremu sa šest zračnih jastuka, ABS, ESP, kontrolom proklizavanja...
Vozili smo Opel Karl: Prostrani mini s pristupačnom cijenom
Nakon urbanog Adama (poznatog po velikoj mogućnosti personalizacije) i praktične Corse, Opelova ponuda u segmentu mini i malenih gradskih automobila bogatija je za još jedan model.
Kao Adam, i Karl je ime dobio po jednom od sinova osnivača Opela, a njegov osnovni zadatak je pridobiti kupce koji traže praktični auto kompaktnih dimenzija za manje od 10.000 eura.
U ponudi motora bit će novorazvijeni jednolitreni trocilindarski atmosferski benzinac (sa 75 KS ujedno najsnažniji početni benzinac u ovoj klasi na našem tržištu) koji na papiru zbog okretnog momenta od svega 96 Nm ne ulijeva povjerenje, no kao i kod ostalih mini modela, to je i više nego dovoljno za svakodnevnu vožnju. U specifikacijama proizvođača stoji kako će s ecoFlex paketom, koji uključuje aerodinamičniji dizajn i gume niskog otpora kotrljanja, prosječno trošiti do 4,3 l/100 km, a na testnim vožnjama u okolici Amsterdama u praksi smo trošili oko 6 litara (uz standardni paket).
Buka motora osjetno je niža nego kod konkurencije i primjetna je samo kod vožnje iznad 3000 o/min. Maksimalna brzina je 170 km/h. Peterobrzinski ručni mjenjač je precizan, a prostrana stražnja klupa može primiti i trojicu putnika, što je jasna prednost u odnosu na većinu konkurenata. Prtljažnik nudi solidnih 215 litara za ovu klasu. Spuštanjem stražnje klupe dobit ćete korisnu površinu od čak 1013 litara s ravnom podnicom. Unutrašnjost je skladna i vrlo pregledna, a posebno veseli što već osnovni paket nudi veliku razinu sigurnosti. Na naše tržište novi Karl stiže tijekom rujna uz cijenu od 71.470 kuna za osnovni model. U ponudi će biti deset boja karoserije i tri paketa opreme.