T-Roc dolazi s potpuno promijenjenim prednjim dijelom i modificiranim stražnjim dijelom. U unutrašnjosti je još više novosti. Vrača se i osnovni dizelski motor od 115 KS, a tu je i R model s 300 KS
Vozili smo redizajnirani T-Roc: Nastavak uspješne priče jednog od najprodavanijih u Hrvatskoj
T-Roc je izuzetno važan model za Volkswagen, na razini onoga što je do prije par godina bio Golf. U Hrvatskoj je svaki peti prodani VW T-Roc što ga ujedno čini i jednim od najprodavanijih SUV automobila u Hrvatskoj uopće.
Prva generacija T-Roca na tržištu je već četiri godine i stiglo je vrijeme za osvježenje u pogledu prvog redizajna. A oko njega se Volkswagen prilično potrudio. Prednji dio je potpuno promijenjen. T-Roc je dobio potpuno drugačiji odbojnik, nova svjetla, a tu je i je nova prednja maska.
Straga je automobil dobio novi odbojnikte blago redizajnirana svjetla. T-Roc je također dobio i četiri nove boje, nove dvobojne kombinacije, proširene dizajn pakete i nove naplatke.
U unutrašnjosti T-Roc također donosi još veće. Ispred vozača je potpuno novi upravljač, središnji dodirni zaslon je pomaknut prema gore, malo iznad armature. Zbog tog je zaslon (8 ili 9,2 inča) sada pregledniji, bliže vidnom polju, a i otvori za ventilaciju su bolje pozicionirani i veći. Tu su i nove komande klima uređaja. Također, mnogo tvrde plastike na kontrolnoj ploči i nekim drugim dijelovima unutrašnjosti je zamijenjeno mekanom pa je dojam kvalitete poboljšan.
T-Roc sada donosi i više opreme. Na primjer LED svjetla su serijska od osnovne razine opreme, a uz nadoplatu nude se i LED Matrix svjetla. Tu su i neki novi sustavi za pomoć u vožnji te sustavi povezivosti.
Novi T-Roc ima prilično bogatu ponudu motora. Osnova je benzinski motor s tri cilindra i 110 KS. Iznad njega u ponudi su četverocilindrični benzinci obujma 1,5 i 2,0 litara sa 150 KS i 190 KS. Slabiji od njih može uz nadoplatu imati i DSG automatski mjenjač, a snažniji u seriji ima i DSG i pogon na sve kotače. Nude se i dva dizelska motora obujma dvije litre sa 115 i 150 KS od kojih se snažniji uz nadoplatu može dobiti uz DSG i pogon na sve kotače.
Vrh ponude je sportska izvedba T-Roc R s moćnim benzinskim motorom koji razvija 300 KS! Ovaj model do 100 km/h ubrza za samo 4,9 sekundi. Također ima sportski ovjes, spušten je dva centimetara, a zvučnu kulisu osigurava vrhunski i glasni Akrapovič ispušni sustav s četiri cijevi.
U vožnji se novi T-Roc ponaša poput prethodnika što znači da je prilično udoban i vrlo neutralan u vožnji, čak i kada vrlo živahno jurite kroz zavoje. Kočnice su također uvjerljive kao, a svidjela nam se i prilično niska razina buke.
Volkswagen T-Roc nudi u tri razine opreme: Life, Style i R-Line. Najveći interes kupaca Volkswagen očekuje za osnovnu razinu opreme jer je kompletno opremljena. U seriji su tako adaptivni tempomat, digitalni instrumenti, alu naplatci od 16", dvozonska automatska klima, LED svjetla...
Cijena osnovnog modela s Life opremom i benzinskim motorom iznosi 184.746 kuna, dok osnovni dizel sa 115 KS košta 219.502 kune. Najskuplji "civilni"T-Roc je benzinac sa 190 KS i R-Line opremom koji košta 300.195 kuna. Sportski T-Roc R ima cijenu od 402.428 kuna.