Domaći vozači masovno ne znaju ni osnove vožnje po snijegu, no najopasniji su vozači terenaca koji misle da su zbog 4x4 pogona nadmoćni nad ostalima
Vožnja po snijegu: Pogon 4x4 ne pomaže ako panično kočite
10 puta se produljuje put kočenja na snijegom pokrivenom kolniku, a vozači drže razmak kao da je suho
30 km/h je brzina koja je dovoljna da u srazu ubije pješaka, a vozačima se pri toj brzini čini kao da pužu
50 km/h je najveća brzina kojom treba voziti po snijegu. Sve iznad toga je vrlo opasno i sigurno nema opravdanja
Koliko su domaći vozači nespremni za vožnju po snijegu gotovo je neshvatljivo s obzirom da živimo u kontinentalnoj klimi. Većina se njih vuče poput puževa po cesti, što je često toliko pretjerano da smeta drugim vozačima. Druga su pak suprotnost bahati vozači - u Hrvatskoj naime, svatko ima najbolji automobil i svatko je najbolji vozač! A svi imaju to potrebu pokazati na krivom mjestu u najgore vrijeme - u prometu i to kada padne snijeg. Tko god ima 4x4 pogon misli da je tada superioran i da može juriti kao da je suho. Pogon na sve kotače zaista omogućava veću prohodnost i bolji start na skliskim podlogama, ali u prometu nikada nije problem krenuti nego stati! Vozači terenaca potpuno su nesvjesni činjenice da im za panično kočenje - prvu reakciju na nenadanu situaciju - 4x4 pogon ama baš ništa ne pomaže.
Čak štoviše - zbog veće mase i širokih guma lošije koče od ostalih. Što je terenac veći i luksuzniji to je osjećaj nadmoći i sigurnosti njihovih vozača veći, a zaustavni put duži! Takvi teški terenci s pretjerano samouvjerenim vozačima velika su opasnost za sve ostale - a ponajviše za pješake. Jer i oni su česti gosti na cesti kada je to najmanje poželjno.