Žiri specijaliziranih autonovinara izabrao je novi Peugeot 208 za HR auto godine. U tijesnoj završnici srebrni volan osvojio je najnoviji Golf VII, a trećeplasirani je Clio IV
Zlatni volan za Peugeot 208; Koji je vas najviše oduševio?
Ovogodišnji izbor za Hrvatski automobil godine je, za razliku od prošlogodišnjeg, primjerice, bio neizvjestan do samoga kraja. Čak su četiri, točnije pet, modela imali sjajne argumente da budu proglašeni najboljim automobilom za hrvatske prilike, a razlike između njih vrlo su male. Ulazak u izbor u zadnji tren zasigurno je koštao Škodu Rapid i Seat Toledo (koji su u osnovi isti auto) boljeg plasmana, baš kao što je ranije predstavljena Kia cee’d neopravdano zanemarena.
Tako se utrka za titulu svela na troboj novih generacija tri tradicionalna modela vrlo snažnih i renomiranih proizvođača - Peugeota 208, Renault Clija IV i VW Golfa VII. Ni nakon testnog dana, kada su članovi žirija, urednici najznačajnijih novinskih priloga i magazina, usporedili finaliste na testnom poligonu, situacija nije bila puno jasnija... Čak je i glasanje bilo napeto do samoga kraja, a zlatni volan odnio je Peugeot 208, srebrni je VW Golf VII te Renault Clio IV brončani.
Toyota GT86 i Subaru BRZ dobili su nagradu za coupe, Mercedesova A klasa za dizajn, Kia Optima Hybrid za ekologiju, a malena Fiat Panda za gradski automobil. Žiri je za lako komercijalno vozilo nagradio Ford Transit Custom, Citroën C-Elysee i Peugeot 301 za najpovoljniju kupnju, Daciu Lodgy za obiteljski auto, dok su za najprodavaniji auto nagradili VW Polo, BMW 3 za poslovnu limuzinu, Volvo V40 za sigurnost, a za terenca Opel Mokku. Mazda je dobila nagradu za tehničke inovacije za SkyActiv tehnologiju.